Odvody za odnětí pozemku ze ZPF
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Výpis z Rejstříku trestů právnických osob |
4. | Základní informace k životní situaci |
Výpis se vydává na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Žadatelem může být fyzická nebo právnická osoba, které je možno vydat ověřené výpisy. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Pro výpis z RTPO je třeba znát IČO nebo název právnické osoby , které se výpis týká. Výpis z RTPO se vydává na počkání prostřednictvím systému CzechPOINT a opatří se ověřovací doložkou. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Žádostí na kontaktním místě CzechPOINT. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Ověřené výpisy se vydávají na kontaktních místech veřejné správy.
|
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod – pokladna Městského úřadu a pracoviště CzechPoint S kým: Hana Hybešová, Svatava Strejčková Kdy: Po, St od 08:00-17:00; Út, Čt od 08:00-14:30;Pá od 08:00-13:00( přestávka vždy od 11:00-12:00). |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
|
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Předepsané formuláře nejsou stanoveny. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Správní poplatek činí 100,- Kč za první stránku výpisu, za každou další 50,-Kč. Lze uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Elektronicky ověřený výstup ze systému CzechPOINT se vydává na počkání. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
|
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
|
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Elektronickou službu nelze využít. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 365/2000 Sb., o inforamčních systémech veřejné správy. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích. |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Nejsou stanoveny. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | Sankce nejsou stanoveny. |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Další informace Vám podá kontaktní místo CzechPoint – tel. 321 612 146 nebo 321 612 213 |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Odbor vnitřních věcí |
26. | Kontaktní osoba |
Svatava Strejčková, tel. 321612213, Hana Hybešová, tel. 321612146, |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
3.7.2018 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
3.7.2018 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
|
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
1. | Identifikační číslo | |
2. | Kód | |
3. | Pojmenování (název) životní situace |
Zprostředkovaná identifikace |
4. | Základní informace k životní situaci |
k životní situaci Zprostředkovaná identifikace se vydává na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby a slouží ke splnění povinnosti identifikovat stranu obchodu nebo transakce. |
5. | Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Žadatelem může být fyzická nebo právnická osoba, které je možno vydat ověřené výpisy. |
6. | Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Žadatel musí znát název právnické osoby, pro kterou je identifikace určena a účel identifikace. |
7. | Jakým způsobem zahájit řešení životní situace |
Žádostí na kontaktním místě CzechPOINT. |
8. | Na které instituci životní situaci řešit |
Zprostředkovaná identifikace se provádí na kontaktních místech veřejné správy. |
9. | Kde, s kým a kdy životní situaci řešit |
Kde: náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod – pokladna Městského úřadu a pracoviště CzechPoint S kým: Hana Hybešová, Svatava Strejčková, Ivana Křížková, Lucie Vojáčková Kdy: Po, St od 08:00-17:00;Út, Čt od 08:00-14:30;Pá od 08:00-13:00( přestávka vždy od 11:00-12:00). |
10. | Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, povolení k pobytu, vízový štítek, pobytový štítek, případně jiný doklad cizince, podpůrný doklad (řidičský průkaz, rodný list, zaměstnanecký průkaz), v případě právnických osob doklad potvrzující existenci právnické osoby (většinou v obchodním rejstříku), v případě zmocněnců plná moc. |
11. | Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Nejsou stanoveny. |
12. | Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Správní poplatek 200 Kč za 1 zprostředkovanou identifikaci. Lze uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou. |
13. | Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
Elektronicky ověřený výstup ze systému CzechPOINT se vydává na počkání. |
14. | Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
|
15. | Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
|
16. | Elektronická služba, kterou lze využít |
Elektronickou službu nelze využít. |
17. | Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů. |
18. | Jaké jsou související předpisy |
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů , zákon č. 500/2014 Sb,.správní řád, ve znění pozdějších předpisů |
19. | Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Nejsou stanoveny. |
20. | Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností | Sankce nejsou stanoveny. |
21. | Nejčastější dotazy | |
22. | Další informace | Další informace Vám podá kontaktní místo CzechPoint – tel. 321 612 146 nebo 321 612 213, 321 612 144 nebo 321 612 142 |
23. | Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24. | Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25. | Za správnost popisu odpovídá útvar |
Odbor vnitřních věcí |
26. | Kontaktní osoba |
Svatava Strejčková, tel. 321612213, Hana Hybešová, tel. 321612146, Ivana Křížková, tel. 321612144, e-mail: krizkova@cesbrod.cz Lucie Vojáčková, tel. 321612142, e-mail: vojackova@cesbrod.cz |
27. | Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
3.7.2018 |
28. | Popis byl naposledy aktualizován |
3.7.2018 |
29. | Datum konce platnosti popisu |
|
30. | Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Zde si můžete vyhledat strukturované postupy pro řešení některých životních situací pomocí našeho úřadu. Jedná se jak o přenesenou působnost (stavební řízení, matriky, živnostnenská oprávnění apod.), tak o samostatnou působnost (občanské aktivity, pronájmy prostor apod.).
Nenašli jste potřebný postup řešení vaší situace?
Zkuste Portál veřejné správy České repuliky
Kontakt na nejbližší fotoateliér, kde si můžete pořídit fotografie pro doklady, průkazky... zde.