201

Re: Koncepce dopravy

milan napsal:

Dobrý den,
abych podpořil naše tvrzení, že odklon dopravy ulicemi Jungmannova a Havlíčkova je absolutní nesmysl, dovoluji si informovat pana starostu ,dopravní komisi, odbor dopravy a tajemníka , že na křižovatce Havlíčkova/Jungmannova byla včera dopravní nehoda. Autobus a dodávka se prostě do tak malého prostoru, jaký poskytuje tak malá ulička nevešly. Naštěstí tam nikdo nešel. Fotky mám k dispozici.
Dvořáček

... abych podpořil tvrzení, že využívání D1 je nesmysl, dovoluji si informovat všechny odborníky, že dopravní nehody jsou tam několikrát denně... .
To je taky hodnotný argument sad.

Born stupid? Try again!

202

Re: Koncepce dopravy

milan napsal:

Dobrý den,
abych podpořil naše tvrzení, že odklon dopravy ulicemi Jungmannova a Havlíčkova je absolutní nesmysl, dovoluji si informovat pana starostu ,dopravní komisi, odbor dopravy a tajemníka , že na křižovatce Havlíčkova/Jungmannova byla včera dopravní nehoda. Autobus a dodávka se prostě do tak malého prostoru, jaký poskytuje tak malá ulička nevešly. Naštěstí tam nikdo nešel. Fotky mám k dispozici.
Dvořáček

Dobrý den, u této nehody jsem se bohužel také vyskytl. Není to p.Dvořáčku o tom že by se tam autobus nevytočil, linka tamtudy jezdí delší dobu, ale o tom, že to hovado č..ský z dodávky neví co je ohleduplná jízda. A ona "nehoda " zablokovala poměrně důležitou spojnici a pod kostelem mi zase lidi nadávali co tamtudy jezdí aut.  "Nehoda" píšu proto že rukou smazatelná čára od plastu zrcátka si vyžádala asistenci 2 posádek vozidel PČR a jedné posádky MP ČB a uzavírku ulice na cca 1 hodinu.  S přechodem sem nikdy problém nezaznamenal, byť je za zatáčkou tak je bezpečný.

K tématu: Obousměrný provoz je kladný z pohledu mě coby člověka co jezdí do Českého Brodu za nákupy. Ono než se kolem Karmy a pak následně kolem Fotochemy kodrcat do Pro-Doma či Mototechny, to to raději vezmu už po sjízdnější D11 na Černý most.
Takže za obousměrný provoz Jungmannovy ulice jsem vděčný a děkuji za něj.

203

Re: Koncepce dopravy

Norg napsal:
milan napsal:

Dobrý den,
abych podpořil naše tvrzení, že odklon dopravy ulicemi Jungmannova a Havlíčkova je absolutní nesmysl, dovoluji si informovat pana starostu ,dopravní komisi, odbor dopravy a tajemníka , že na křižovatce Havlíčkova/Jungmannova byla včera dopravní nehoda. Autobus a dodávka se prostě do tak malého prostoru, jaký poskytuje tak malá ulička nevešly. Naštěstí tam nikdo nešel. Fotky mám k dispozici.
Dvořáček

Dobrý den, u této nehody jsem se bohužel také vyskytl. Není to p.Dvořáčku o tom že by se tam autobus nevytočil, linka tamtudy jezdí delší dobu, ale o tom, že to hovado č..ský z dodávky neví co je ohleduplná jízda. A ona "nehoda " zablokovala poměrně důležitou spojnici a pod kostelem mi zase lidi nadávali co tamtudy jezdí aut.  "Nehoda" píšu proto že rukou smazatelná čára od plastu zrcátka si vyžádala asistenci 2 posádek vozidel PČR a jedné posádky MP ČB a uzavírku ulice na cca 1 hodinu.  S přechodem sem nikdy problém nezaznamenal, byť je za zatáčkou tak je bezpečný.

K tématu: Obousměrný provoz je kladný z pohledu mě coby člověka co jezdí do Českého Brodu za nákupy. Ono než se kolem Karmy a pak následně kolem Fotochemy kodrcat do Pro-Doma či Mototechny, to to raději vezmu už po sjízdnější D11 na Černý most.
Takže za obousměrný provoz Jungmannovy ulice jsem vděčný a děkuji za něj.

Vážený pane Norgu,
vám je jedno že ti lidé v Jungmannce mají s provozem problém? Jak dlouho trvá cesta okolo? Kolik ušetříte času, když jedete na nákupy? To je tak zásadní rozdíl oproti jednosměrkovému objíždění? Zkusil jste se někdy vžít do jejich situace? Jak by se vám líbilo, kdyby vám pod okny začali jezdit auta jako v Jungmannově?

Dále nechápu co jste myslel tím "č..ský hovado". Má to být "český"? Trochu mi to nedává smysl. Ten řidič mohl být začátečník, nikdo není neomylný. A nehody se prostě stávají. Navíc jej obviňujete z bezohledné jízdy a sám takovou jízdu (ve vztahu o obyvatelům Jungmannovy) provozujete s každou cestou na nákup. Nebo tam poctivě dodržujete tu 30km/h?

Tak tohle mi hlava nebere.....

P.S. říkáte že tam jezdíte a přechod vám připadá bezpečný - z pohledu řidiče zajisté, ale zkusil jste si tam někdy přejít jako chodec?
P.S.S. další perličkou jsou ty směrové šipky na vozovce u brány - černá zakrývací barva pro rovný směr už pěkně vybledla, takže řidiči co to tam neznají se pěkně začínají řadit vedle odbočujících. Už se mi to tam několikrát stalo....


Hezký den

204

Re: Koncepce dopravy

Vážený h.dub,
rozdíl projetí obousměrnou Jungmannovou nebo objíždění přes město dělá cca 15 minut a minimálně 4x STOP, o přechodech nemluvě. Zdá se vám to hodně nebo málo, když jako drobný řemeslník tam jedete poměrně často? Nemluvě o spotřebě paliva, on ten příměr k Černému mostu není bez věci.
Lidé v Jungmannově ulici bydlí ve městě a požívají výhod co město nabízí, ale bohužel musí počítat s druhou stranou mince a to jsou určité nevýhody.
Navíc projíždějící lidé  určtě netvoří  tranzit, takže pro město jsou přínosem.

On ani ten život na vesnici není tak idylický jak si mnozí měštáci představují a pak vám podobní přistěhuvší si stěžují, že soused tůruje sekačku v sobotu v osm ráno, že tu smrdí hnůj, že traktory jsou skoro vyšší než jejich dům (Zetory tu dávno nejezdí), že konům klapou kopyta, psy štěkaj, kočky se mrouskaj..

Nevím, proč bych neměl jezdit ve zmíněné lokalitě 30 km/h ? To, že tam budou měřit rychlost má dost velkou pravděpodobnost, zatímco u omezení 30 km/h před mým barákem nikdo nikdy měřit nebude a i traktor s naloženou vlečkou tudy jede podstatně víc, věda nepostižitelnosti. Nemluvě o večerních závodech omladiny.
Jsem ten blbec, co zastavuje na STOPce u Lidlu, aby mu vzápětí nedal někdo přednost od Penny, nerespektujíc ani značku STOP či obyčejnou přednost zprava. Co se týká vodorovného značení, ano, není to dobře, ale zákon jasně říká že svislé dopravní značení je nadřazeno vodorovnému. Takže chybují řidiči.

Řidič dodávky nebyl žádný začátečník a jeho dehonestující označení plyne z toho, že jsem s dotyčným diskutoval. Zatím co autobusák by to nijak neřešil, stařičká Karosa těch šrámů měla víc, tak pan řidič z dodávky měl svůj den, nebo je už takový od přírody, prostě potížista za každou cenu. Byť bez výrazné škody prostě a jednuduše (cenzurovano).

Přechod používám jako chodec, neb vozidlo po nákupu většinou nechám u rybníka o oné prodejny a jdu si zařídit co potřebuji na náměstí. Nikdy nebyl problém. Co se týče šíře chodníku, najdete v Brodě i výrazně užší i u frekventovaných cest.
Takže otázkou je, jestli pokrok a rozvíjení se města nebo staromilství a zakonzervování Českého Brodu.

205

Re: Koncepce dopravy

Norg napsal:

Vážený h.dub,

Lidé v Jungmannově ulici bydlí ve městě a požívají výhod co město nabízí, ale bohužel musí počítat s druhou stranou mince a to jsou určité nevýhody.
Navíc projíždějící lidé  určtě netvoří  tranzit, takže pro město jsou přínosem.

Problém je právě v té změně.
Pokud si člověk koupí dům nebo byt u hlavní silnice, tak jaksi s provozem počítá a cena nemovitosti tento provoz zohlední.

Avšak Jungmannova a Havlíčkova byly vedlejší ulice.
Hlavní průjezd byl z obou stran přes centrum.
Přesměrování dopravy do těchto ulic jejich obyvatele a majitele nemovitostí výrazně poškodilo.
Úředníkům je to jedno a vedení města buhužel také.

Jde o klasické bolševické chování. Pro většinu je to dobré a na těch pár chudáků co tam bydlí kašleme.

206

Re: Koncepce dopravy

Norg napsal:

Vážený h.dub,
rozdíl projetí obousměrnou Jungmannovou nebo objíždění přes město dělá cca 15 minut a minimálně 4x STOP, o přechodech nemluvě. Zdá se vám to hodně nebo málo, když jako drobný řemeslník tam jedete poměrně často? Nemluvě o spotřebě paliva, on ten příměr k Černému mostu není bez věci.

Vám se opravdu prodloužila cesta o 15 minut? A kudy jste to objížděl? Protože nám trvalo objíždějí při dodržení všech třicítek a stopek tak cca 5-6 minut. A to mi teda jako velké zdržení nepřijde.

207

Re: Koncepce dopravy

msaroch napsal:
Norg napsal:

Vážený h.dub,

Lidé v Jungmannově ulici bydlí ve městě a požívají výhod co město nabízí, ale bohužel musí počítat s druhou stranou mince a to jsou určité nevýhody.
Navíc projíždějící lidé  určtě netvoří  tranzit, takže pro město jsou přínosem.

Problém je právě v té změně.
Pokud si člověk koupí dům nebo byt u hlavní silnice, tak jaksi s provozem počítá a cena nemovitosti tento provoz zohlední.

Avšak Jungmannova a Havlíčkova byly vedlejší ulice.
Hlavní průjezd byl z obou stran přes centrum.
Přesměrování dopravy do těchto ulic jejich obyvatele a majitele nemovitostí výrazně poškodilo.
Úředníkům je to jedno a vedení města buhužel také.

Jde o klasické bolševické chování. Pro většinu je to dobré a na těch pár chudáků co tam bydlí kašleme.

Nedovolím si hodnotit Jungmannku jako +/- (i když pravda, osobně mi tedy trochu toho sobeckého pohodlí přináší), ale dovolím si požádat o ujištění, zda-li dobro pro většinu rovná se skutečně klasické bolševické chování. :-O

P.S. Tímto samozřejmě netvrdím, že se nám na radnici nezakuklilo pár komárů, kteří se tváří, že nikdy komáry, natož komáry odkuklenými, nebyli. Že, komáři?

208

Re: Koncepce dopravy

Tak co pane starosto, pane Binko, pane tajemníku !

Jak se k celé záležitosti o které nahoře debatujeme vyjáříte ?
Budete zase mlčet  , jako když jste nám měli odpovědět na petici ohledně
stížnosti na dopravu  v Jungmannově a Havlíčkově ulici ?
Dvořáček

209

Re: Koncepce dopravy

msaroch napsal:

Problém je právě v té změně.
Pokud si člověk koupí dům nebo byt u hlavní silnice, tak jaksi s provozem počítá a cena nemovitosti tento provoz zohlední.

Avšak Jungmannova a Havlíčkova byly vedlejší ulice.
Hlavní průjezd byl z obou stran přes centrum.
Přesměrování dopravy do těchto ulic jejich obyvatele a majitele nemovitostí výrazně poškodilo.
Úředníkům je to jedno a vedení města buhužel také.

Jde o klasické bolševické chování. Pro většinu je to dobré a na těch pár chudáků co tam bydlí kašleme.

Ano, když pradědeček postavil náš barák, tak tu jezdili jen povozy s koňmi. Nebyla tu firma BEK a její těžké kamiony, nebyla tu bioplynka, nejezdil tudy každou hodinu autobus... Svět kolem nás je dynamický, stále se mění... trend vést hlavní tah centrem města je překonaný a souvisel právě s těmi koňskými povozy, kdyza hradbami bydleli jen kati, rasové a pohunci.
Nevšiml jsem si, že by Jungmannovu ulicí jezdili vozidla na 5t mimo zásobování, takže s tím výrazným poškozením to nebude tak horký. Na vašem místě bych zažádal o výměnu oken k silnici na náklady města, podloženou o hlukovou studii.
Když si prosadíte svůj názor, tak to bude zase sobecké a egoistické.

Na úplný závěr si dovolím parafrázovat jednoho politika, kterého rozhodně nelze považovat za přívržence bolševiků :
" Neptej se, co může tvé město udělat pro tebe.  Ptej se, co ty můžeš udělat pro své město. "

P.S. Původně sem jen chtěl reagovat na nesmylný argument "nehody", způsobenou arogancí a nepřispůsobivostí řidiče dodávky. Za flame war se omlouvám.

210

Re: Koncepce dopravy

Kdepak ten tajuplný pan Norg , který se nepředstaví ,asi bydlí ?
V Českém Brodě ?
Dvořáček