Český BrodOficiální stránky města

Královský Brod 580 let

Aktuality - Z města

Český Brod povede trio Nekolný - Janík - Klinecký

Na slavnostním ustavujícím zasedání, které se konalo ve středu 5. listopadu v českobrodském kině Svět, zastupitelé volili nové vedení města. Post starosty obhájil Jakub Nekolný (ODS) a uvolněným místostarostou bude nadále Pavel Janík (SNK Zájmy Českého Brodu) ...

Ustavující zastupitelstvo listopad 2014

Kromě těchto dvou uvolněných členů sedmičlenné rady města je ostatních pět novými tvářemi. Nově byla také ustavena pozice neuvolněného místostarosty. Tím byl zvolen Tomáš Klinecký (TOP 09). Všichni tři získali jedenáct hlasů. Další radní byla zvolena Jana Kulhánková (SNK Zájmy Českého Brodu) sedmnácti hlasy. Stejný počet hlasů získal také Vladimír Jakub Mrvík (KDU-ČSL). O hlas méně pak obdrželi Pavel Štěpán (KDU-ČSL) a Jaroslav Talacko (ODS).

Zástupci čtyř volebních subjektů, kteří mají účast v nové radě města, již v pondělí podepsali Programové prohlášení. Jeho dvěma pilíři je naplňování cílů Strategického plánu rozvoje města a spolupráce se všemi zvolenými zastupiteli, občanskými sdruženími a spolky, příspěvkovými organizacemi města a dalšími aktivními občany.

06.11.14 Z města

Komentáře:

  1. [1] Diagonoz ns.justice.cz

    Tak to je to nejhorší co se mohlo stát, užijte si to

    06.11.14, 14:14:01
  2. [2] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Naopak je to dobře všechny akce se aspoň dotáhnou do konce.Jo užijem si to:)

    06.11.14, 15:20:24
  3. [3] Vojtěch Pavel Traurig tmpnat3.honeywell.com

    No, vypadá to na širokou shodu. Většina radních (KDU, paní Kulhánková, Dr. Talacko) zjevně dostala hlasy i od opozičních stran, takže zřejmě vládne široká spokojenost. Škoda, že se občané nedoyvědí, jak jejich zástupci hlasovali...

    06.11.14, 15:27:15
  4. [4] Honza 217.198.broadband5.iol.cz

    Pokud nás potká ta smůla, a dotáhnou všechny akce do konce, pak se má ČB na co těšit. Ať si ti užije.

    06.11.14, 17:11:23
  5. [5] beruška cbrod.bmb-green.cz

    Přesně ti, které tam nechceme.Copak si už nenahrabali dost?

    06.11.14, 17:32:11
  6. [6] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Beruško jak povrchní. A co si nahrabali a kdo, sdělte nám to prosím:) Závist je obzvlášť v Brodě skutečně veliká:)

    06.11.14, 18:39:14
  7. [7] beruška cbrod.bmb-green.cz

    Mirku, vy píšete, že si to užijete, takže o tom máte jistě lepší přehled, než já.Mně se jen na ty aktivity radních posledních pár let smutně kouká.Investuje se do líbivých, ale zbytečných pozlátek, a zásadní služby jsou zlikvidovány.Ale závidět neumím, nevěřil byste, jak se bez závisti lehce existuje.Jen mi vadí, že stále dokola vše ovládají ti nejméně poctiví a slušní na úkor všech.

    06.11.14, 20:12:53
  8. [8] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Beruško trošku do toho vidím, ale jen si ukažte na přednádraží jak vypadalo ještě v roce 2010, dvě nová parkoviště u nádraží, třetí bude na Klučovské, nové osvětlení v parku, Za Nemocnicí, Škvárovně, Cukrovarské, nová komunikace do Liblic, jak vypadala před tím, samá díra . Co ulice v Chobotě, Jatecká, Žitomířská, co ulice Palackého silnice a chodníky, zateplené budovy, skvělý chod technických služeb. Ano zásluha je také na úřednících, pracovnících TS, ale někdo to zastřešuje a rozhodně Kuba Nekolný je slušný člověk. Jen tady nadávat a kritizovat je opravdu málo:).A pokud píšete, že si někdo nahrabal, stačí podat trestní oznámení, tedy pokud máte důkazy, v opačném případě je dobré být radši ticho. Přesto Vám přeji krásný večer.

    06.11.14, 20:34:19
  9. [9] beruška cbrod.bmb-green.cz

    Mirku, vyjmenoval jste ulice, kde je osvětlení a nové chodníky, ale od radnice až k lékárně nelze přejít silnici, aniž byste riskoval zlomení nohy.No, budiž.Přednádraží sice vypadá dobře, ale že by nějak znatelně přibylo parkovacích míst se mi nezdá.Ale také budiž.Zato když máte nějaký zdravotní problém po 16.hodině, máte smůlu(pročtěte si v diskuzní fóru toto téma).Slušnost pana Nekolného nezpochybňuji, i v poslanecké sněmovně sedí samí slušní lidé, že ;-).Jde spíš o to, že nehodícíse nevidí.Také vám přeji hezký večer.

    06.11.14, 22:03:36
  10. [10] občan 88.146.156.2.nasnet.cz

    Nevím, ale to co popisuje pan Mirek je sice pravda, ale to není jen jejich zásluha na nádraží a přednádraží se podíleli i jiné subjekty.Máme sice parkoviště ale nemáme nemocnici. Všichni budete jednou staří a jezdit za lékařskou pečí do Prahy nebo do Kolína Vás bude taky jednou obtěžovat.
    Taky jsem se včera účastnila veřejného zasedání a mohu Vám říci,že náš staronový starosta se tam choval jako puběrťák, když seděl měl nohy natažené a nestulále se bavil se sousedem a strašně se smál,bylo to nedůstojné. No mohl být vysmáty vždyť ve vlaku se už dávno před volbami povídalo,že už to má znovu připravené .
    občan

    06.11.14, 22:13:07
  11. [11] Honza 217.198.broadband5.iol.cz

    Slušnost je velice relativní pojem a nemá cenu o něm polemizovat. Stejně jako o tom, že starostu a uvolněného místostarostu nevrátila na jejich staronové posty vůle voličů. Slušný, nesebestředný člověk by to pochopil, a do funkce by se za každou cenu netlačil. Ale to víte, když chce někdo za každou cenu pomáhat svému městu ...:D.

    06.11.14, 22:28:55
  12. [12] Zdeng Srpa anonymous-proxy.krasl.com

    Pane krulisi, nadrazi TS nedelali a Beruška má pravdu, vedeni mesta v teto podobe nikdo nechtel, mozna jen vy z Krupe.

    06.11.14, 22:39:23
  13. [13] RivieraKid 199.191.broadband17.iol.cz

    Koalice udrzela tesnou vetsinu. Vule volicu je celkem jasna, toto vedeni mesta chtelo 11 ze 21 obcanu. Dalsi zmena je mozna za 4 roky, ale nevim jestli Ceskobrodak + KSCM + ANO je to prave orechove :)

    07.11.14, 00:12:31
  14. [14] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    reakce na pana Zdena Srpu: Nikdo netvrdil, že TS dělaly přednádraží. Rekonstrukci prováděla pardubická firma. Bohužel v Českém Brodě volit do zastupitelstva nemohu, ale pokud ano, tak by toto vedení můj hlas dostalo. Ale pořád je to lepší vedení než v Krupé, kde vládnou už desítky let bolševici.

    07.11.14, 06:15:14
  15. [15] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    ještě reakce na berušku:nemůžete mít všechno stoprocentní. Je tedy fakt, že ty změny v budování jednotlivých ulic, infrastruktury,osvětlení mohly přijít hned po revoluci, každý rok něco udělat nového. Beruško parkovacích míst nikdy nebude dost, každý by nejraději zaparkoval na nádraží na peroně a hned nastoupil do vlaku. Dalších 140 míst přibude na parkovišti P+ R v Klučovské ulici a stejně to nebude stačit. To víte, každý rád jezdí autem. Historii nemocnice neznám, nebudu polemizovat, ale vážně si myslíte, že v každém městě nemocnice bude?Myslíte, že vedení města určuje, že tady bude porodnice, chirurgie, operační sály, atd. Žijeme v kapitalismu a zdravotní péče zdarma není, proto se v republice ruší nemocnice a zdravotní zařízení, aby se vůbec podařilo ufinancovat ty ostatní.

    07.11.14, 06:36:09
  16. [16] Marek 89.233.129.36

    Nevím, jak Mirek přišel na to, že každý rád jezdí autem na nádraží? Když vidím plné autobusy a kolostav, u krterého nelze zamknout už ani jedno další kolo, a proto je musí pozdější cyklisti dávat ke sloupů a zábradlím, vím jistě, že je i alternativa k autu, kterou volí moc lidí. Já jsem cyklista a uvítal bych naopak další kolostavy a to na všech 3 stranách nádraží.

    07.11.14, 07:05:01
  17. [17] penek gw2.uvoz.cz

    V Českých Budějovicích a Krupé by chtěl žít každý!

    07.11.14, 07:52:34
  18. [18] franti fux 81-89-96-121.blue.kundencontroller.de

    Dobrý den pane Mirku.
    Chápu vás, že volíte modrého ptáka, pozice ředitele TS je přeci krásný flek. Město dělá vše dobře, takže pane Mirku , dovolte mě jednu věc. Nastěhuji s k vám do domečku a budu hospodařit stejným způsobem , jako město hospodaří s nemocnicí. Lidový dům, jak bylo řečeno v kině, také je O.K. Lepší je se spřáhnout s ďáblem a dělat něco pro lidi, než fajnově a modře pronajmout nemocnici za mrzký peníz. Jako bývalý zelený generál, by jste měl mít zdraví v pořádku, nebo už neslyšíte a nevidíte ?? Kdyby jste viděl, pak nebyl flek v TS. No máme co jsme nechtěli, 2 místostarosty, jednoho výborného starostu, takže díky za tuto hroší radnici.
    Frantí Fux

    07.11.14, 08:09:55
  19. [19] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Pane franti fux , je asi normální že budu volit vždy pravici a na fleku nikdy nelpím. Nedělal jsem jen ředitele TS. Nepřu se s Vámi o Lidovém domě ani nemocnici, jak jsem psal historii neznám, ale Vy asi ano.Mě určitě nemůžete urazit, chápu Vás, jediná obrana je psát zde na foru a ještě pod přezdívkou. Ale můžete se stavit klidně u nás doma nebo v práci, rád si poslechnu vaše názory a historie mě taky zajímá.

    07.11.14, 08:27:56
  20. [20] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Pane franti fux , je asi normální že budu volit vždy pravici a na fleku nikdy nelpím. Nedělal jsem jen ředitele TS. Nepřu se s Vámi o Lidovém domě ani nemocnici, jak jsem psal historii neznám, ale Vy asi ano.Mě určitě nemůžete urazit, chápu Vás, jediná obrana je psát zde na foru a ještě pod přezdívkou. Ale můžete se stavit klidně u nás doma nebo v práci, rád si poslechnu vaše názory a historie mě taky zajímá.

    07.11.14, 08:30:59
  21. [21] Honza 217.198.broadband5.iol.cz

    Mám pocit, že toto není debata o TS, se kterými mám ty nejlepší zkušenosti, s jejich ředitelem a jeho jednáním také. Proto pevně věřím v jeho udržení ve funkci při jakémkoliv složení radnice. Diskuse je o vůli voličů, koaličních dohodách a hroší kůži.
    Pan RivieraKid si zde plete vůli voličů s dohodami mezi staronovými radničními strukturamí. To je těch 11 hlasů v kině. Je zajímavé, že ostatní dostali hlasů 16 - 17. Asi byli přijatelní pro více zvolených zastupitelů než ti, kteří se tam nechali protlačit svými "partnery" i proti vůli voličů.
    Jenom odbočím k tomu P+R parkovišti na Klučovské. V ČB se vysazují (někdy dost bezohledně a bezmozkovitě) nové stromy, ale zelenou plochu, která by mohla posloužit jako zelená dál, jen trochu upravit, tak tu zlikvidujeme. Zatímco v úhornatém prostoru budeme řešit Tesco, asi bez parkovacích možností, protože tam P+R být nemůže.
    Nemocnice, to je problém, který zde nemá cenu řešit. V každém městě nebude, ale mohla zůstat tam, kde už byla. Myslím Mirku, že nemocnici potřebují lidé víc, než jezdit na vlak autem.

    07.11.14, 09:26:32
  22. [22] RIvieraKid gate101.upp.cz

    Nepletu. To je proste demokracie. Mimochodem starosta Nekolny dostal druhy nejvyssi pocet preferencnich hlasu, takze asi nebude tak neprijatelny. Takze to s tou vuli volicu zase neni tak jednoznacne :)

    07.11.14, 10:43:20
  23. [23] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Honzo, co se týká těch stromů, v případě dotazů je třeba se obrátit na Ing. Vodičku z Odboru životního prostředí. Ten to má na starosti, vysazování, atd. Chápu, že nemocnice je vždy důležitá, ale nemůže být v každém městě, to je finančně neúnosné.Každopádně souhlasím s názorem, že Kuba Nekolný dostal druhý nejvyšší počet hlasů ve městě. Pak je to věcí dohod a koalic v našem městě, ale i v jiných městech v ČR. Podívejte se třeba do Liberce, kde vítěz voleb je v opozici. To je politika.Pro mě je důležité, že vedení města podporuje vývoj TSi do budoucnosti a že to chci někam posunout. At už například veřejné osvětlení, nové chodníky, čistota, zeleň, ale i odpad. A poplatek se na příští rok bude poprvé snižovat. Podívejte se do okolí, všude se navyšuje. Ale zásluha je to především občanů, protože třídí.

    07.11.14, 10:56:49
  24. [24] beruška cbrod.bmb-green.cz

    To RivieraKid - Ano, pan Nekolný dostal druhý nejvyšší počet hlasů, ale o dost méně, než pan Kokeš.Pana Kokeše by tedy jako starostu uvítalo voličů nejvíce.Ale figuruje vůbec někde?Nebo zas bude jen nepohodlným rebelem, který bude za čas vyštípán?
    O nemocnici je opravdu marné hovořit, ta je díky prapodivným pronájmům již zlikvidována.Tak se postarala raddnice o své občany, zbyla nám jen LDNka na odkládání neperspektivních jedinců.Bývala tu dobrá chirurgie, výborná interna...kdysi i gynpor.oddělení - zrušeno kvůli malé porodnosti, jen ty ženy nějak nezmizely.Nezlobte se na mě, ale pronajmout něco podvodníkům dvakrát, a zkoušet to potřetí, to je velmi podivné.

    07.11.14, 11:09:43
  25. [25] RivieraKid gate101.upp.cz

    1. Kokes - 675
    2. Nekolny - 617
    58 hlasu je podle vas o dost mene? :)
    Kdyz delali volebni kampan "proti vsem", tak neni divu, ze nemaji zadny koalicni potencial.
    A co se tyce nemocnice, tak zde stale pan Kokes/Ceskobrodak nenapsal, co s nemocnici chteji udelat. Jediny plan zde prezentovala pouze koalice a to je dalsi prodej...

    07.11.14, 12:00:48
  26. [26] Em 76.183.broadband5.iol.cz

    Ad programové prohlášení: Zpřístupnění muzejní zahrady je dobrý nápad, vždycky mě zajímalo, zda tam pod těmi jehličnany rostou houby :D

    07.11.14, 22:01:53
  27. [27] Merkur 61.190.broadband6.iol.cz

    Mirkovi : píšeš že je normální že budeš volit vždy pravici. To ji budeš volit i tehdy kdyby za ní byly špatné výsledky? Přestaneš snad vnímat a myslit? Co tě tak tvrdošíjně přeorientovalo?
    Zastáváš se starosty neboť podporuje rozvoj TS. Domníváš se, že kdyby byl starostou pan Kokeš, že by rozvoj TS nepodporoval? Řekl by jsi mu tento názor do očí? Mirku, zůstaň svůj a nepodlézej. nepotřebuješ to.
    RivieraKidovi : 58 hlasů pro Ing.Kokeše je o 10% více než pro Bc.Nekolného. To je dost velká hodnota. Četl jsem volební programy a neviděl jsem boj ČB proti všem. Četl jsem že chtějí vyřešit dlouholetý a prohnilý problém nemocnice který vládnoucí ODS nebyla schopna řešit. Tak se vymezili proti ODS. V mnoha oblastech se shodli s ANO, TOP09 a KDU. Nevím, zda s nimi jednali, to musí sdělit jejich zástupci, tj.proč dali TOP09 a KDU přednost koalici s ODS.
    Píšeš že nevíš jestli Ceskobrodak + KSCM + ANO je to prave orechove. Co ti vadí, KSČM ? Ale např. starosta pan Fišer byl komunistou. A co ti vadí na ANO? Napiš nám to.
    O morální kvalitě stávající koalice mám mnohem větší pochybnost. Stačí se podívat na počty hlasů. Radní PhDr. Mrvík na 20. místě. Pan místostarosta a radní Mgr. Klinecký a radní MUDr. Štěpán by se do 21 zastupitelů nedostali vůbec.

    10.11.14, 21:43:23
  28. [28] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Merkure, pravici budu volit vždycky, nemám rád bolševiky, stačí se podívat do Krupé, kde se zastavil život v roce 1983.A podívej se celkově na levici, minulost, co se tady dělo před rokem 1989 a co náš levicový prezident Zeman, vlastně můj není, já ho nevolil. Myslím pořád stejně a mám svoje názory. Jakuba Nekolného znám 7 let, ze začátku jsme se taky hodně hádali, pro ostřejší slovo nešli daleko, ale vím, že mu jde o věc a nepotřebuji nikomu podlézat a už to dělat nebudu, je mi 50 a jsem na to už starý:)Taky mě ze začátku grilovali na RM a nepodlézal jsem. Možná je to tím, že za mnou je vidět práce, vlastně za mými pracovníky. Pana Kokeše znám ze společné práce, hlavně z tenisu, kterému jsem byl nápomocen v mnoha případech. Znám ho 6 let a myslím, že si rozumíme. I jemu řeknu svůj názor. Jak víš, volit v Brodě nemohu, takže jsem výsledek voleb neovlivnil. Znám v Brodě spoustu dobrých lidí, občanů, kteří jsou vděčni, když se snažíš řešit jejich problémy, od toho tu jsem, ne kvůli politice. Přesto jsem si nikde nepřečetl, co chce Českobroďák udělat s nemocnicí, koupalištěm, stavem MP. U koalice to vím, je to asi tím, že jsem si to našel a dělám v tom. Chci aby se Brod měnil, dnes jsem to viděl třeba v ulici V Chobotě. Merkure víš co by bylo nejlepší, kdyby se tady každý odtajnil a mohli jsme si to vyříkat někde z očí do očí a netahat to jsem. by se to zase o kus pohnulo.

    10.11.14, 22:35:24
  29. [29] RivieraKid 199.191.broadband17.iol.cz

    58 hlasu - 10% je velka hodnota, aha :)
    Pokud jsi nevidel boj proti vsem, asi si nenavstivil predvolebni stanek Ceskobrodaku...
    Souhlasim, ze problem s nemocnici je dlouholety, ale od pana Kokese stale slysime "A" a nikoliv "B" - co s tim konkretne delat...
    Co mi vadi na ANO? Pan STB Agrofert Babis :)

    10.11.14, 23:27:09
  30. [30] Honza 217.198.broadband5.iol.cz

    Mirku,pana prezidenta Zemana jsem také nevolil, ale přesto si velice vážím jeho inteligence a postojů, především v době, která Vám tak ublížila. Ale i teď. To, že jako řada občanů tohoto státu podléháte štvanici a masírce médií, nesvědčí o úplně objektivním posouzení jeho osoby. Věřím, že jste musel před rokem 1989 velmi trpět, proto jsem rád, že Vás ta nová svobodná doba odškodní. Ona je totiž otázka, co je pravice. Myslíte, že to jsou Ti komunisté, kteří se rychle převtělili do jiných stran??? Já ne.
    Pane Merkure, divím se, že reagujete na pana RivieraKida. Je to stejně účelné, jako nabírat vodu cedníkem. Kde jsou díry, proteče vše.

    11.11.14, 20:14:36
  31. [31] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Honzo, postoje pana Zemana v uváděné době hodnotit nebudu. Pokud takové měl, svojím chováním a postoji v dnešní době je úplně znehodnotil. Žádná štvanice jen reakce slušných lidí proti jeho nevhodnému chování.

    12.11.14, 05:45:39
  32. [32] penek gw2.uvoz.cz

    Tak zpátky k tématu: Zeman je lobotom.

    12.11.14, 06:20:03
  33. [33] ilf ip-37-188-237-102.eurotel.cz

    Že Vás to všechny ještě baví. Vzpomínám na rčení mého otce- "Kdyby huba byla mlejn, to by bylo mouky !!! Takže - Když už máme , co jsme chtěli, do rachoty zvesela..."

    12.11.14, 07:08:40
  34. [34] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    pro Iffa: Velice moudré rčení, naši předkové to měli v hlavě srovnané, toto říkával i můj děda. To se dnes už nevidí. Poslední co jsem slyšel já, je:" když si vezmeš ošklivou ženskou, jsi na to sám" to jen tak pro odlehčení tématu

    12.11.14, 07:29:08
  35. [35] Honza 217.198.broadband5.iol.cz

    Tady má Mirek velikou pravdu. Když se před lety mí kamarádi divili, jak je možné, že jsem si vzal tak hezkou ženu, tak jim odpověděla: " Protože je línej!"

    12.11.14, 18:50:36
  36. [36] RivieraKid 199.191.broadband17.iol.cz

    Penek: Souhlasim :o)

    12.11.14, 23:39:20
  37. [37] Merkur 61.190.broadband6.iol.cz

    Mirku, v Krupé se život nezastavil, ty ho jen nechceš vidět. Co jsem se několika občanů v Krupé zeptal, tak ti jsou vcelku spokojeni. že by byli nadšeni tvým přistěhováním do Krupé, tak to tedy ne.
    Ty víš co chce dělat "koalice" s nemocnicí, koupalištěm, MP ? To je hezké, avšak podívej se co s nimi udělali doposud. Nemocnici zničili a 2 týdny před volbami příšli se skvělým řešením ( je to velký nesmysl ale dobrý předvolební tah). Koupaliště chtěli v "Generelu Kutilky" nechat zavézt, naštěstí se občané ozvali a od tohoto kroku se upustilo. Nápad s požární nádrží se k smíchu. MP policie měří rychlost na vybraných místech kde je jistota velkého výběru Kč. Dělá další činnosti, ale má to k nápni MP velmi daleko. S tím souvisí i jak se občané cítí bezpečně. 55% dotázaných uvedlo že rozhodně či spíše NE !!! přečti si Závěrečnou zprávu z názorového průzkumu. A co doprava? Intenzita dopravy přes město obrovská, chaotické změny, žádná koncepce. To jsou dobré výsledky? A ty se divíš, že občané města ve volbách dali přednost jiným osobám, než těm, co dosud na radnici byli? Já nevím jak chce Českobroďák řešit tyto hodně pošramocené oblasti, ale hůř, než doposud, to snad ani nejde.

    RivieroKide, víme, že nejste fanda technických oborů. Takže např. požádejte pana starostu ať Vám sníží plat o 10% neb to není podle vás velké číslo.
    Od pana Kokeše jste k nemocnici zatím slyšel jen A. Když vidí jaké výsledky jste zde dosáhli, tak Vám právě řekl to A, ale nedivte se, že Vám neřekl B. To chtěl realizovat jako starosta města když dostal nejvíce hlasů. To jste mu znemožnili. Jak jsem však o panu Kokešovi slyšel, je to člověk který nemluví do větru a bod B si připravil anebo na něm pracuje. Čas nám ukáže. Třeba se tím starostou ještě stane, lid si všímá správných a poctivých činů.
    Nevšiml jsem si, že by tu za ANO kandidoval do zastupitelstva na Babiš. Nemohu hodnotit do jaké míry byl STB, ale mohu hodnotit jeho dovednost právě s Agrofertem. Až budete mít alespoň 10% manažerských a ekonomických dovedností co má pan Babiš, dejte to vědět. Ale spěchejte, není Vám 20, ani 30 let.

    17.11.14, 21:01:56
  38. [38] RivieraKid 199.191.broadband17.iol.cz

    Pana starostu o snizeni platu klidne pozadam, skoda ze ale nejsem zamestnancem uradu :)
    Cisla a jejich interpretace, nekdo si vybere 58 hlasu a nekdo 10%. Fakt je ten, ze je to uplne jedno, protoze rozhoduje vetsina zastupitelu, nikoliv zastupitel s nejvyssim ziskem hlasu.
    Na bod B od pana Kokese se opravdu tesim, snad ho brzo nekde publikuje :)
    Prijde mi zvlastni, ze obdivujete pana Babise/Agrofert a nevadi vam, ze jako ministr financi ma zjevny konflikt zajmu. Trochu mi to pripomina byvaleho radniho Vlasaka :)

    17.11.14, 21:31:02
  39. [39] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Merkure, co se týká života v Krupé, tak to se určitě mýlíš. Zde se rozdílnost názorů míjí s politickým myšlením a přesvědčením. Zde se totiž demokracie zastavila u Kostelce a z druhé strany u Českého Brodu. Akorát nás již nikdo nemůže zavírat a jinak perzekuovat. Co se týká nemocnice, koupaliště, bezpečnosti , dopravy to píšeš pořád dokola, ale nikde žádné řešení, to jsem slyšel pouze od současné koalice. Ale přesto by mě zajímal tvůj názor na řešení nemocnice, dopravy ve městě. Zatím jsem si ho nepřečetl. Neslyšel jsem řešení ani od Českobroďáka. Ani jsem si ho nikde nepřečetl. Jen píšeš, že je vše špatné:)

    17.11.14, 22:29:33
  40. [40] penek 88.103.43.225

    Takže Krupá je podle tebe vlastně takový malý totalitní ostrůvek v lůně českobrodsko-kosteleckého demokratického ráje. Takový jakoby edém na edénu, ne?
    No tys´ tomu zase vylízal pussynu, Míro...

    18.11.14, 12:34:31
  41. [41] Mirek ho243.net.msc-net.cz

    Penku, to je škoda času komentovat:)

    18.11.14, 13:37:39

Přidejte nový komentář:



přihlásit Facebookem


Copyright © Město Český Brod, 2005-2017 | Přístupnost | Kontakty | Mobilní verze | Administrace | vývoj MyWebdesign.cz
Cesbrod
TOPlist