Osobně se také domnívám, že stopka na křižovatce na výjezdu z náměstí do Palackého, Havlíčkovy a Žitomiřské ulice je nesmysl. Fakticky zajišťuji pouze jakousi přednost pro toho, kdo odbočuje z Palackého do Žitomiřské ulice. Nevím, kolik vozidel tam za den odbočuje do Žitomiřské ulice, aby bylo nutno přednost upravovat nad rámec vyznačené hlavní silnice ještě stopkou, ale osobně se tam potkám s takovým vozidlem zhruba jednou do měsíce. Z mého pohledu je proto tato značka nesmyslná a omezující plynulost dopravy, protože i když po Palackého ulici nic nepřijíždí vozidla zde zbytečně zastavují. A jestli liborc náhodou někdy nedostal tzv. přednost, tak to jistě není vždy když projíždí. V řadě případů, na jiných místech, jsem také nedostal přednost a bylo to na mnohem více frekventovaných a méně přehledných místech. Kdyby se z tohoto pohledu měly osazovat dopravní značky, tak by bylo třeba je dát na každou křižovatku. Obdobně se domnívám, že je zbytečné omezovat rychlost v Jungmannově ulici. Spíše bych se přimlouval za omezení parkování v této ulici, protože již v okamžiku, kde jede podle řady parkujících vozidel cyklista, vzniká potenciálně kolizní situace, protože na jeho předjetí již zůstává poměrně uzký pruh a zejména u starších cyklistů, kteří mají mnohdy potíže s udržením rovnováhy je to problém. A když už jsem se rozepsal k dopravnímu značení, musím se zmínit o "cyklistické úpravě" na náměstí. Zde naopak v široké ulici není možné zastavit, protože, jak mi bylo zdůvodněno, kdyby jelo kolem parkujících vozidel další auto a v protisměru by jel cyklista, tak by bylo málo místa na bezpečné míjení. Přitom jsem za celou dobu, kdy toto značení funguje, viděl pouze jednou projíždět cyklistu. Takže mi to trochu připomíná absurdistán. Podle mého názoru by postačovalo vyznačení pruhu pro cyklisty jedoucí ve směru k ulici Krále Jiřího. No a pokud jde o 30 km/h v Kollárově a Komenského ulici, na to jsem už svůj názor psal když byla zavedena a myslím si o tom svoje.