141

Re: Koncepce dopravy

bekovamar napsal:

Blare/Quadman - co Tě nepálí, nehas, co?

Milá Marie,

já mám v Jungmanové "pouze" velice blízkou příbuznou a díky tomu výhledově nemovitost, ale nedělá mi problém pohlédnout dál, než na konec svého nosu. Hnát auta kolem míst, kde se pohybují děti a chtít pro sebe výhody jednosměrky na úkor jejich bezpečnosti, to opravdu ne! Právě že hasím, co je pro mne důležitější, bezpečnost chodců a plynulá doprava. Díky, že svůj názor smí říci i ti, co bydlí mimo Jungmannku, byť se to někomu nehodí do krámu. My tu totiž taky žijeme.

142

Re: Koncepce dopravy

Vážený pane Binko,
netušil jsem že jsem vám "milý", ale budiž, co by ne.
Nejsem rozumu tak mdlého aby bylo marné mi vysvětlit smysl realizace opatření pro cyklisty, tak si poznámky tohoto charakteru odpusťe a jednejte slušně jak jste sám požadoval.
Na kole najezdím po Č.B. podstatně více než odhadujete. Parkování kol , to je opravu problém, ale nevím jak to souvisí s Jungmankou. Vidím, že slovo "indukovat" je vaše oblíbené, uvidíme kolik jste naindukovali aut do Jungmanky, a to včetně nákladních, což si mnozí z komise dopravy a vedení města nechtějí připustit.
Také jsem si všiml při cestách na kole červeného auta zaparkovaného v Kouřimské bráně, toto jste měl na mysli ?
Vaše příspěvky čtu pečlivě, ale také jsem slyšel vaše obhajování zavedení obousměrného provozu v Jungmance. Tvrdil jste že obyvatelům jde především o zachování možnosti parkování svých aut. Ani slovo o tom, že mají pod okny hluk od časného rána do večera.
Je mi líto, ale nepochopil jsem. Napsal jste  1 nerovnost se 3 neznámými. Kolik má tato nerovnost řešení ?
Ještě otázka, kolik činí rezerva na statistickou chybu ?
Doufám, že toto není tlachání.

143

Re: Koncepce dopravy

Trochu info pro Blare a další.
Jugmannova je nejužší ulice, Je o 1 m užší než nejužší část Kollárovy ulice. Jsou zde úzké chodníky a na jedné straně jsou hned obytné domy. Pokud byla J. jednosměrná, zaparkovaná auta tvořila bariéru a částečně chránila domy i chodce na chodníku.
Kollárka a Jungmanka tvořily " vnější" okruh, ráno jely auto od Poříčan a nádraží Kollárkou a večer zpět Jungmankou. Nyní se doprava hodně přesměrovala do rovné Jungmanky, od časného rána do pozdního večera. Dříve mnozí ze směru Tismice volili cestu přes Malechov, který je otevřený, nyní již ne.
Problém bezpečnosti dětí pálí všechny, i obyvatele Jungmanky. Požadovali úpravy v Kollárce takové aby se bezpečnost dětí zvýšila. Úpravy byly minimální. Místo toho se nakoupily za 750 tis. betonové bloky které "zpestřily " město. Nevadí nám, že se diskuse zúčastní i obyvatelé z okolních vesnic, velmi úzce souvisí se životem Č.B. Jen si často neuvědomíme, včetně mě, jaké důsledky má naše některé rozhodnutí.
Blare, vy jste se vyjádřila jako by lidé z Jung. bezcitně opovrhovali bezpečnosti dětí a chtějí pro sebe "výhody jednosměrky". Ale tak to není, oni jen hájí své životní podmínky. Děti většinou jdou do školy mezi 7 a 8 hodinou, kolem poledne jdou na oběd a ti menší domů. Odpo je jejich pohyb kolem školy menší. Myslím, že by se dal v Kol. najít takový režim, aby byla bezpečnost dětí na dobré úrovni. Vyřešilo se to tím, že se auta převedly do Jung. Ale v Jung. je nyní provoz od 5 ráno do večera do 21 -22 hodiny. A v tuto dobu, i přes zákaz vjezdu, tudy jezdí velké nákladní vozy. Nikdo je tu nepostihne, policie má jiné starosti, a to nemyslím jizlivě. Jo a taky si vidím dál než na špičku svého nosu. A viděl bych jak řešit tuto problematiku naprosto jiným způsobem.
O tom až příště.

144

Re: Koncepce dopravy

jestli se nepletu tak v Jungmance je 8 nebo 10 tun povoleno sem pro 3,5 a je klid

145

Re: Koncepce dopravy

quadman napsal:

Vážení,
Souhlasím s obousměrným provozem v ulici JUNGMANNOVA
Nejen, že je tato ulice pro obousměrný provoz je vhodna,  normou to prošlo a už se tak jezdí po několik měsíců, ale její zoobousměrnění navíc přispívá např. k rychlejšimu a bezpečnějšímu prujezdu městem hlavně směr od nadraží do Tismic...odlechčilo to provozu v ulici Kolarova kde se pohybuje mnoho dětí

Aha, takže Vy přesně víte, jaká je situace přímo v Jungmannově ulici. Protože bydlíte v Tismicích. Ano, to dává smysl.
Bezpečnějšímu průjezdu? Takže úzká silnice, kolem které jsou dětská hřiště, parky, bytové domy (nejspíš s dalšími malými dětmi) apod. je bezpečnější?

146

Re: Koncepce dopravy

quadman napsal:

Blare...asi tak na co si tady hrajou kvuli jedny ulici se zbytek brodu po..ere

Možná by byla vhodnější otázka, na co si to hrajete Vy. Již výše jste uvedl, že nebydlíte v Českém Brodě, nýbrž v Tismicích. Ale najednou zastupujete celý Brod (kvuli jedny ulici se zbytek brodu po..ere) a nás se ptáte, na co si to hrajeme.

147

Re: Koncepce dopravy

quadman napsal:
bekovamar napsal:

Blare/Quadman - co Tě nepálí, nehas, co?

pravě pali ja chci obousměrnou Jungmanku...na naměsti si dělejte co chcete třeba pamatkovou rezervaci a pěší zonu...ale nahnat provoz zpět do kolarky ktera je ouzka parkujou tam všude auta je tam školka škola  deti tam tudy chodí do školy .přesouvaji se z naměstí do jidelny..to je to pravy místo kde se ma jezdit.....

Přijde Vám silnice v Kollárově ulici příliš úzká? Užší, než v Jungmannově ulici? Tak to jste asi špatně měřil. Omlouvám se, ale kdokoli Vám potvrdí, že tato silnice šířkou plně vyhovuje obousměrnému provozu. A jestli jste si nevšiml, tak v Jungmannově ulici TAKÉ parkovala auta. Bohužel, pochybuji že jste si všiml, protože do doby, než se změnil obousměrný provoz, jste nejspíš tuto ulici ani neznal.

Na závěr chci upozornit, že pravopisné chyby patří původním korespondentům.

148

Re: Koncepce dopravy

Blare, vy budete určitě poměrně praktická osoba se zodpovědností za svou vlastní budoucnost, že? Protože toto je skutečně kvalitní argument k debatě: „…já mám v Jungmanové "pouze" velice blízkou příbuznou a díky tomu výhledově nemovitost…“

Stejně mě ale jímá podezření, že za vaším nickem se skrývá buď Ivan Mládek ("My máme chaloupku v Blatné, je nám to ale prd platné..."), eventuálně Karel Infeld Prácheňský ("Jak se daří nebožce, pane doktore? Poslechněte, to je nějakej renonc, ne? Jak se daří nebožce? Jak se jí může dařit, je tuhá, ne...!?").

lol

149

Re: Koncepce dopravy

upřesnění psal sem cestou z nadrží do tismic ...ne že bydlim v tismicích
a na pravopisny chyby se vyprdněte pišu to na mobilu ..
....................
Jungmanka byla vždy obousměrna i za komanču (ty radši nepřipominat)
sem pro obousměrnou JUNGMANKU

150

Re: Koncepce dopravy

Quadmane,
Jungmanka nebyla vždy obousměrná, ještě před půl rokem byla jednosměrná. Před mnoha lety nebyl takový provoz jako je nyní a tak mohly být všechny ulice v klidu obousměrné. Už jsem to jednou psal, Jungmanka je z ulic, které jsou pro dopravu použitelné, nejužší a domy stojí hned vedle úzkého chodníku. Bohužel i dnes, tj. ve svátek, tu v 5.30 projelo nějaké silně hřmotící nákladní auto. Věřte, že to ti lidé slyšeli a mnozí byli od té doby vzhůru. Problém je v tom hluku a otřesech. Přenesení dopravy do této ulice není dobrý nápad.
Jsem proti obousměrné Jungmance neboť i jednosměrný provoz je tam dost velký. Kdo tam jen projede, necítí to.