Trochu info pro Blare a další.
Jugmannova je nejužší ulice, Je o 1 m užší než nejužší část Kollárovy ulice. Jsou zde úzké chodníky a na jedné straně jsou hned obytné domy. Pokud byla J. jednosměrná, zaparkovaná auta tvořila bariéru a částečně chránila domy i chodce na chodníku.
Kollárka a Jungmanka tvořily " vnější" okruh, ráno jely auto od Poříčan a nádraží Kollárkou a večer zpět Jungmankou. Nyní se doprava hodně přesměrovala do rovné Jungmanky, od časného rána do pozdního večera. Dříve mnozí ze směru Tismice volili cestu přes Malechov, který je otevřený, nyní již ne.
Problém bezpečnosti dětí pálí všechny, i obyvatele Jungmanky. Požadovali úpravy v Kollárce takové aby se bezpečnost dětí zvýšila. Úpravy byly minimální. Místo toho se nakoupily za 750 tis. betonové bloky které "zpestřily " město. Nevadí nám, že se diskuse zúčastní i obyvatelé z okolních vesnic, velmi úzce souvisí se životem Č.B. Jen si často neuvědomíme, včetně mě, jaké důsledky má naše některé rozhodnutí.
Blare, vy jste se vyjádřila jako by lidé z Jung. bezcitně opovrhovali bezpečnosti dětí a chtějí pro sebe "výhody jednosměrky". Ale tak to není, oni jen hájí své životní podmínky. Děti většinou jdou do školy mezi 7 a 8 hodinou, kolem poledne jdou na oběd a ti menší domů. Odpo je jejich pohyb kolem školy menší. Myslím, že by se dal v Kol. najít takový režim, aby byla bezpečnost dětí na dobré úrovni. Vyřešilo se to tím, že se auta převedly do Jung. Ale v Jung. je nyní provoz od 5 ráno do večera do 21 -22 hodiny. A v tuto dobu, i přes zákaz vjezdu, tudy jezdí velké nákladní vozy. Nikdo je tu nepostihne, policie má jiné starosti, a to nemyslím jizlivě. Jo a taky si vidím dál než na špičku svého nosu. A viděl bych jak řešit tuto problematiku naprosto jiným způsobem.
O tom až příště.