181 Naposledy upravil: h.dub (16.05.2012 14:15:14)

Re: Koncepce dopravy

custom napsal:

h.dub: Vyvěšujeme vlajku na podporu tibetské menšiny? Tady je možnost hájit práva menšiny u nás přímo ve městě! V čem je rozdíl?

No, myslím, že v tom trochu rozdíl bude. Takže bude lépe nechat Tibet Tibetem a řešit to, co je předmětem v tomto diskusním fóru. A ne vždy lze hájit jednostranně práva menšiny, na úkor zájmu většiny. I o tom je demokracie, o které tu už někdo také mluvil.

I když, mám dojem, že v této chvíli se tady už nehledá řešení problému, ale řeší se, jestli ten nebo onen něco řekl, jaká byla přesná formulace a jestli to řekl, nebo neřekl a jestli to myslel tak nebo jinak.

Stejně tak h.dub hned apriori předpokládá, že policie nic řešit nebude. Pokud se budeme na věci dívat z tohoto úhlu, tak potom není ani zde co řešit.

předem se omlouvám za "birokraty" smile

ale k věci: nechápu proč by v tomto případě nešlo tu menšinu hájit?
Menšinu tvoří lidé, co jim ničí život auta pod jejich okny.
Většinu pak lidé, co jim pod těmi okny a těmi auty projíždí. Pokud by jezdili jinudy tak by je stála cca 5 minut jízdy autem navíc a ve špičce tak 10. Ti co jezdí opravdu jen "tranzit" tam jezdit vůbec nemusí. To je opravdu důvod proč by se menšina měla přizpůsobit? kvůli pěti minutám pohodlnosti si nechat ničit majetek a zdraví?

myslím, že jsem vznesl návrh jak ten problém vyřešit. nebo to nebylo dost jasné?

na práci policie se dívám tak jak jí vnímám v reálném životě. v podstatě jsem pěšího policistu potkal jednou za dobu co tu žiju. u té nehody jsem taky byl a policie tam nebyla. ani MP ani státní.  vydala se nová vyhláška o psech - osobně jsme při venčení nikdy policistu nepotkal - do parku s autem jaksi nezajedou tak se ptám - jak to budou kontrolovat? . v Jungmannově jsem potkával státní, když byla jednosměrná, s autem postaveným v řadě. ted tam s autem asi jen tak nezastaví. jakým způsobem tam tedy budou provádět kontrolu projíždějících aut když s prominutím "nevylezou z auta"? 30 tam nedodržuje skoro nikdo, rovný úsek přímo volá po tom to rozjet co to dá, přechod je tam jeden a je bezpečnější ho nepoužívat. já mám prostě obavu že ani slíbené kontroly nic nepřinesou, protože dosud se tak nestalo. to je celé. pokud mě přesvědčí policie o opaku budu jen rád.

182

Re: Koncepce dopravy

Dobrý den,
  chtěl  bych tímto informovat, že jsem poslal na oficiální mailovou adresu Brodu (k rukám pana starosty) fotografie z křižovatky Jungmannova/Havlíčkova. Pouze jsem chtěl poznamenat,
že zábradlí , které navrhuje pan starosta nic nevyřeší. Křižovatka je velmi úzká a pro dvousměrný provoz nedostačující.
S pozdravem
Dvořáček

183

Re: Koncepce dopravy

pro h.dub: Když chodíte venčit psa do parku a kritizujete policii, že do parku jaksi nezajede, tak koukněte na stromy u vstupu, kde jsou tabulky "zákaz vstupu se psy".
Hezký den.

184 Naposledy upravil: h.dub (24.05.2012 19:18:49)

Re: Koncepce dopravy

custom napsal:

pro h.dub: Když chodíte venčit psa do parku a kritizujete policii, že do parku jaksi nezajede, tak koukněte na stromy u vstupu, kde jsou tabulky "zákaz vstupu se psy".
Hezký den.

děkuji za starost, ale vyhlášku dodržuji. o to nemějte strach. dle článku 2, bodu 1.b je možný průchod se psem na vodítku parkem pouze po cestě okolo potoka.
smile

Moje kritika se však netýká jen parku, ale celého města. Nepotkal jsem je ještě nikdy nikde že by dohlíželi třeba na to, jestli psy nepobíhají volně (několikrát v týdnu potkávám na náměstí volně pobíhající větší psy, běhají u hradeb, u diskontů). A to v žádném případě se nebavíme o malých plemenech, ale především o velkých psech. Domnívám se, že to není tak těžké majiteli dokázat a přesto se tak neděje. Ptám se proč? Kolik bylo uděleno pokut za poslední půl roku za volně pobíhající psy?


Myslím že tohle ale patří do jiného vlákna. Zde se řeší doprava. I když tam je to s tím dohledem stejné. Bohužel...

185

Re: Koncepce dopravy

smile To víte starost musí být. Kde je hranice mezi venčením a průchodem? Nicméně musím v tom případě konstatovat rozpor mezi vyhláškou a umístěnými tabulkami, kde je napsáno zákaz vstupu. A zákaz je zákaz. A s těmi pobíhajícími psy velkých plemen... - nestrašte lidi, já ještě žádného nepotkal. Tady se ale neřeší venčení psů, takže přeji hezký den smile

h.dub napsal:
custom napsal:

pro h.dub: Když chodíte venčit psa do parku a kritizujete policii, že do parku jaksi nezajede, tak koukněte na stromy u vstupu, kde jsou tabulky "zákaz vstupu se psy".
Hezký den.

děkuji za starost, ale vyhlášku dodržuji. o to nemějte strach. dle článku 2, bodu 1.b je možný průchod se psem na vodítku parkem pouze po cestě okolo potoka.
smile

Moje kritika se však netýká jen parku, ale celého města. Nepotkal jsem je ještě nikdy nikde že by dohlíželi třeba na to, jestli psy nepobíhají volně (několikrát v týdnu potkávám na náměstí volně pobíhající větší psy, běhají u hradeb, u diskontů). A to v žádném případě se nebavíme o malých plemenech, ale především o velkých psech. Domnívám se, že to není tak těžké majiteli dokázat a přesto se tak neděje. Ptám se proč? Kolik bylo uděleno pokut za poslední půl roku za volně pobíhající psy?


Myslím že tohle ale patří do jiného vlákna. Zde se řeší doprava. I když tam je to s tím dohledem stejné. Bohužel...

186

Re: Koncepce dopravy

Můj dotaz na pana Kruliše je sice trochu odjinud, ale stále se to týká dopravy - bylo by prosím možné něco udělat se zvýšeným obrubníkem u benzinky PapOil? Mám na mysli ten poměrně vysoký obrubník v prostřed ničeho mezi příjezdem k benzince a panelovou cestou nahoru ke garážím. Od doby, kdy sem byly naistalovány žluté betonové bloky není možné při výjezdu od garáží, které jsou nad benzinkou, vytočit auto doprava. Řidič tak má dvě možnosti, přejet zcela do protisměru a vytočit se až za blokem, nebo složitě manévrovat a naněkolikrát couvat, než může pokračovat v cestě směrem ven z města, popř. na benzinku. Díky

Re: Koncepce dopravy

AM napsal:

Můj dotaz na pana Kruliše je sice trochu odjinud, ale stále se to týká dopravy - bylo by prosím možné něco udělat se zvýšeným obrubníkem u benzinky PapOil? Mám na mysli ten poměrně vysoký obrubník v prostřed ničeho mezi příjezdem k benzince a panelovou cestou nahoru ke garážím. Od doby, kdy sem byly naistalovány žluté betonové bloky není možné při výjezdu od garáží, které jsou nad benzinkou, vytočit auto doprava. Řidič tak má dvě možnosti, přejet zcela do protisměru a vytočit se až za blokem, nebo složitě manévrovat a naněkolikrát couvat, než může pokračovat v cestě směrem ven z města, popř. na benzinku. Díky

Dobrý den, tuto věc řeší Odbor dopravy Ing. Pohůnek.  TS v součinnosti s odborem dopravy chtěly posunout obrubník při vjezdu ke garážím po pravé straně. Na místě bylo provedeno šetření a částečný výkop. Zúčastnil se zástupce firmy Čez. Jsou zde kabely Čezu a jejich vyjádření bylo záporné. Vlastní přeložka všech kabelů by stála cca 100 000 Kč včetně projektu. V levé straně to možné také není, jelikož tato část není v majetku města. Jedinná možnost je instalace dopravní značky při výjezdu od garáží-přikázaný směr jízdy vlevo (směr do města po Palackého ul. . Výjezd od garáží je také možný do komunikace-ulice Wolkerova. Asi jsem Vás nepotěšil, ale jiná možnost v současné době není. (Krajní možnost odstranění City Bloků, ale to není v mojí kompetenci a také je toto zůžení stanoveno projektem.)

188

Re: Koncepce dopravy

A co odstranění obrubníku? vždyť zde neplní naprosto žádnou funkci? (tedy kromě toho že překáží...)

Re: Koncepce dopravy

AM napsal:

A co odstranění obrubníku? vždyť zde neplní naprosto žádnou funkci? (tedy kromě toho že překáží...)

Obrubník je součástí chodníku a komunikace. Vpravo od obrubníku 10cm pod povrchem vedou kabely firmy Čez. Obrubník vymezuje ochranné pásmo vytýčené firmou. Vše by stejně vedlo k přeložení všech kabelů.

190

Re: Koncepce dopravy

Aha,díky..