161

Re: Koncepce dopravy

Vážený pane Nekolný,

trvám na tom , že když se dělá anketa a obětuje se jedna skupina lidí pro blaho ostatních , tak je to zvěrstvo a je to hodné konztultací s ombudsmanem. 

Dvořáček

162

Re: Koncepce dopravy

Jakub Nekolný napsal:

Nazývat anketu zvěrstvem či křivým jednáním je hodně odvážné. Anketa je součástí strategického plánování a měla by ověřit, zda se dle veřejnosti daří stanovené cíle naplňovat či nikoliv. Anketu dávali dohromady a také ji budou vyhodnocovat sociologové a měla by nám říct, jak se situace po pěti letech vyvinula. O zařazení otázky týkající se Jungmanky jsem požádal sám, neboť tuto problematiku chápu jako aktuální a naléhavé téma, které bylo diskutováno na zastupitelstvu i v odborných komisích. Požadavek na ověření anketou zde zazněl.

Docela bych chtěl vidět toho, komu vadí, že projede rychleji městem. Pochopitelně kromě obyvatel dotčené ulice.
Ale možná to je ten smysl otázky v anketě. Zjistit jestli někdo takový existuje :-)

163

Re: Koncepce dopravy

Vážený pane Dvořáček!

Nevím, co chcete konzultovat s obudsmanem na skutečnosti, když radnice zjišťuje názor veřejnosti. Ale toto právo Vám samozřejmě nikdo nemůže upřít.

JN

164 Naposledy upravil: Claudye (10.05.2012 10:13:05)

Re: Koncepce dopravy

milan 09.05.2012 21:42:24 napsal:

...trvám na tom , že když se dělá anketa a obětuje se jedna skupina lidí pro blaho ostatních , tak je to zvěrstvo...

přečtěte si ještě jednou

co jsem 02.05.2012 14:38:02 napsal:

Pro zjištění většinového a snad i objektivního názoru bych doporučil DOTAZNÍKY s přesně položenými otázkami, a to jak zde na fóru či stránkách města tak i v městském zpravodaji. Tímto by se mohla k danému tématu vyjádřit většina obyvatel města, kterým tato situace není lhostejná, namísto ponechání rozhodnuítí na několika úřednících s odboru dopravy za přispění několika členné komise.

V textu nepíši o žádných obětech.
Anketu jsem navrhl jen kvůli možnosti vyjádření se většího množství místních obyvatel.

Anketa NENÍ právoplatné ROZHODNUTÍ!!! Ale pouze zjištění názoru!!!

Znám mnoho lidí, kteří stejně jako já nebydlí v Jungmannově ulici, a beztak nesouhlasí s obousměrným provozem.

A proto pane "milane" tímto končí veškerá má snaha pomáhat komukoli v této ulici.
Mě vlastně hluk, vibrace ani šíře chodníků a vozovky při průjezdu Jungmannkou nijak nevadí, tak proč se o něco zbytečně snažit.

S pozdravem Claudyus

165

Re: Koncepce dopravy

Z této diskuse mi jde hlava kolem. Mám pocit, že žijeme ve městě. Někde jsou domy blíže k silnici, někde dále. Hluk je, bohužel, součástí života. Jak asi musí být obyvatelům měst, kde jim pravidelně i v noci projíždí pod okny tramvaje. Zažil jsem to jednou na hotelu v Brně. Od půl páté ráno jsem nespal. Ale tramvaje tam jezdí dál. Pro mne je obousměrný provoz v Jungmanově ulici pohodlnější v řadě dopravních potřeb. Souhlasím i povolením vjezdu vozidel do 3,5 tuny a omezením rychlosti. Obyvatele této ulice chápu v jejich snaze o odlehčení dopravní zátěže, ale osobně jsem spíše pro obousměrný provoz.

Born stupid? Try again!

166

Re: Koncepce dopravy

Pane Binko,
je pravdou, že jsem osobně neslyšel vaše vyjádření (obhajování?) k obousměrnému provozu v Jungmance ( komise dopravy a zastupitelstvo), pouze jsem o tom s kamarádem diskutovali. Dne 8.5.12 jsem v Jungmance u něj ráno byl, seděl jsem v předsíni a čekal až si dobalí věci. Jeli jsme spolu na ryby. Ten náklaďák v mizerném stavu jsem slyšel, bohužel. Vy jste ho slyšet nemohl, bydlíte jinde v klidné části. Ale to je vlastně vedlejší.
Je mi líto že se vyhýbáte odpovědím na konkrétní dotazy. Jakmile se po vás chce jasné vyjádření (ne slova jako významně, výrazně atd.) napíšete tazateli že nectí slušné chování a konec. Zeptejte se na hodnocení vašeho chování obyvatel z Jungmanky. Diskutovat s vámi nemá smysl.
Gabriel

167

Re: Koncepce dopravy

Pivas napsal:

Z této diskuse mi jde hlava kolem. Mám pocit, že žijeme ve městě. Někde jsou domy blíže k silnici, někde dále. Hluk je, bohužel, součástí života. Jak asi musí být obyvatelům měst, kde jim pravidelně i v noci projíždí pod okny tramvaje. Zažil jsem to jednou na hotelu v Brně. Od půl páté ráno jsem nespal. Ale tramvaje tam jezdí dál. Pro mne je obousměrný provoz v Jungmanově ulici pohodlnější v řadě dopravních potřeb. Souhlasím i povolením vjezdu vozidel do 3,5 tuny a omezením rychlosti. Obyvatele této ulice chápu v jejich snaze o odlehčení dopravní zátěže, ale osobně jsem spíše pro obousměrný provoz.

Jenže je to tam nebezpečné i pro chodce.Jsou tam uzoučké chodníky.Jen by bylo třeba tam ohlídat rychlost a hlavně omezit tonáž.Pokud se pamatuju,kdysi bývala obousměrná i nádražka.A když byly žně,nebo se vozila řípa,to byl potom hukot.

168

Re: Koncepce dopravy

Pivas napsal:

Z této diskuse mi jde hlava kolem. Mám pocit, že žijeme ve městě. Někde jsou domy blíže k silnici, někde dále. Hluk je, bohužel, součástí života. Jak asi musí být obyvatelům měst, kde jim pravidelně i v noci projíždí pod okny tramvaje. Zažil jsem to jednou na hotelu v Brně. Od půl páté ráno jsem nespal. Ale tramvaje tam jezdí dál. Pro mne je obousměrný provoz v Jungmanově ulici pohodlnější v řadě dopravních potřeb. Souhlasím i povolením vjezdu vozidel do 3,5 tuny a omezením rychlosti. Obyvatele této ulice chápu v jejich snaze o odlehčení dopravní zátěže, ale osobně jsem spíše pro obousměrný provoz.

Šel byste do toho hotelu znovu?

Bavilo by Vás nespat od půl páté ráno každý den?

A kdybyste si měl vybrat mezi dvěma byty. Pod jedním by jezdila tramvaj a pod druhým by nejezdila. Který byste si vybral?

169

Re: Koncepce dopravy

jen k te zkreslene informaci - jakube precti co pisu a potom rikej neco o zkreslene informaci - bohuzel zkreslujete jenom VY na urade a dopravce v cele s hlavnim zkreslovacem panem Pohunkem ten dementuje i to co nerekl.

jeste reakce na tvoji reakci - rozhodne jsem nerekl nic co nebyla pravda - posadil jsem te v kuchyni coz je moje blbost ze jsem te neusadil v obyvaku aby jsi slysel hukot kdyz projede BUS, Nakladak ci Traktor nebo jiny obr, povidali jsem si o tve dovolene a pak jsem te zadal aby jste zmenili znaceni uz na prijezdu do mesta pote jsi sliboval ze se postarate alespon on 3,5tuny omezeni a nejaky radar ci co, jeste si vybavuji ze jsem na tebe nalehal at zprovoznite prujezd stredem namensti jak to byvalo....bohuzel tyden pote jsem byl navstviit pana Pohunka na urade a mlel zase o projektu a pruzkumu a prd se stalo.... - a k te tve dovolene jak sis ji platil je to tvoje vec do toho mi nic neni chapes to jsem zminil jelikoz jsme se o tom bavili........

######
jeste jedna poznamka k panu Starostovi - ten jediny u me byl ale bohuzel se vubec moc nezajimal o problem spise vypravel o sve fajn dovolene v Alzirsku nebo Maroku nebo kde to byl a pak moje blbost byla ze sedel na druhe strane bytu (kuchyn) do dvora takze mezi nim bylo cistych 100 cm zdi (zed kuchyn obyvak 60cm, zed do jungmanky cca 40cm) - takze to zas tak horky neni...
#######

Jakub Nekolný napsal:

Pěkně zkreslená informace.

Jiří mě usadil v kuchyni. Opravdu nejsem tak drzý, abych se svévolně procházel po cizím bytě. Bavili jsme se hlavně o městských záležitostech a většinou jsem odpovídal na položené otázky. Asi po hodině jsem se již musel rozloučit a samozřejmě chtěl i vidět, jak to vypadá v části sousedící s Jungmannovou ulicí. Byl jsem zaveden do sousedního pokoje, kde jsme ještě pár minut pokračovali v konverzaci, za tu dobu moc aut neprojelo. Ale bylo to ve všední den v podvečer, kdy je celkově provoz ve městě menší.

K té dovolené jen tolik. Byl jsem kamarádem pozván na svatbu. Dopravu jsem si hradil sám, pobyt pak rodina nevěsty.

Re: Koncepce dopravy

str654 napsal:

jen k te zkreslene informaci - jakube precti co pisu a potom rikej neco o zkreslene informaci - bohuzel zkreslujete jenom VY na urade a dopravce v cele s hlavnim zkreslovacem panem Pohunkem ten dementuje i to co nerekl.

jeste reakce na tvoji reakci - rozhodne jsem nerekl nic co nebyla pravda - posadil jsem te v kuchyni coz je moje blbost ze jsem te neusadil v obyvaku aby jsi slysel hukot kdyz projede BUS, Nakladak ci Traktor nebo jiny obr, povidali jsem si o tve dovolene a pak jsem te zadal aby jste zmenili znaceni uz na prijezdu do mesta pote jsi sliboval ze se postarate alespon on 3,5tuny omezeni a nejaky radar ci co, jeste si vybavuji ze jsem na tebe nalehal at zprovoznite prujezd stredem namensti jak to byvalo....bohuzel tyden pote jsem byl navstviit pana Pohunka na urade a mlel zase o projektu a pruzkumu a prd se stalo.... - a k te tve dovolene jak sis ji platil je to tvoje vec do toho mi nic neni chapes to jsem zminil jelikoz jsme se o tom bavili........

######
jeste jedna poznamka k panu Starostovi - ten jediny u me byl ale bohuzel se vubec moc nezajimal o problem spise vypravel o sve fajn dovolene v Alzirsku nebo Maroku nebo kde to byl a pak moje blbost byla ze sedel na druhe strane bytu (kuchyn) do dvora takze mezi nim bylo cistych 100 cm zdi (zed kuchyn obyvak 60cm, zed do jungmanky cca 40cm) - takze to zas tak horky neni...
#######

Jakub Nekolný napsal:

Pěkně zkreslená informace.

Jiří mě usadil v kuchyni. Opravdu nejsem tak drzý, abych se svévolně procházel po cizím bytě. Bavili jsme se hlavně o městských záležitostech a většinou jsem odpovídal na položené otázky. Asi po hodině jsem se již musel rozloučit a samozřejmě chtěl i vidět, jak to vypadá v části sousedící s Jungmannovou ulicí. Byl jsem zaveden do sousedního pokoje, kde jsme ještě pár minut pokračovali v konverzaci, za tu dobu moc aut neprojelo. Ale bylo to ve všední den v podvečer, kdy je celkově provoz ve městě menší.

K té dovolené jen tolik. Byl jsem kamarádem pozván na svatbu. Dopravu jsem si hradil sám, pobyt pak rodina nevěsty.

Dobrý den Jirko,
rozhodně si myslím, že v této debatě už není hlavní myšlenka. Píšete o snížení tonáže v Jungmanové ulici. Nedávno jsme o tom spolu mluvili. Již 14.2.2012 na dopravní komisi (byli tam také zástupci z vaší ulice, myslím, že dokonce p. Dvořáček) bylo dohodnuto, že podáte žádost na KHS z důvodu zabezpečení měření (hlučnost, vibrace, ztížené životní prostředí). Ještě vám pomoc nabídl Ing. Pohůnek. Do dnešní doby ho nikdo nekontaktoval. Od toho se můžou vyvíjet další kroky ke snížení tonáže nebo změna rozhodnutí.V ulici se instalovalo dopravní značení omezující rychlost a také městská policie si nepravidelně více Jungmanky všímá (měření rychlosti, obchůzky).TS Český Brod zabezpečily pravidelné čištění vozovky včetně čistoty kanálů. Také cestmistrovství a SÚS zajistila následně čištění v minulém týdnu po zimě. Je také připravená dokumentace k nákupu měřičů rychlosti včetně návratnosti investice. Neřešte věci, které s tímto nesouvisí a zaměřme se na toto.Těžko vymyslíte nějaké jiné řešení, když tu máme dvě ulice Jungmanova a Kollárova, rsp. Krále Jiřího.Projekt na úpravy v Krále Jiřího z důvodu otevření obousměrného projektu je také hotový. Chce to se bavit věcně, aby se problém vyřešil. V příštím týdnu je řádné jednání komise dopravy (15.5. 2012 07.00 hod) nebo je tu Forum pro občany  v penzionu Anna, kde se tato problematika bude také řešit. (16.5.2012 18.00 hodin).
Přeji hezký den