Re: Vlakové jízdní řády 2011
Vážený pane Binko, Vaše argumenty mají z pohledu strojvůdce logiku, z pohledu těch chudáků ve vlaku, kteří čekají až PČR povolí provoz po vyšetřování také. Vaši toleranci či netoleranci ponechávám na Vás. Pro mne osobně je představa každodenní cesty z konce Škvárovny ke Karmě, dále podchodem a zpět na nádraží natolik stresující, že si připadám daleko více okraden o čas a síly, než cestující, který jednou za rok přečká vyšetřování úmrtí na dráze. Pokud jednou za rok někoho přejede vlak (sebevrahy nezapočítávám, pokud je k tomuto činu nevedlo dodržování zákonů a obcházení železnice výše popsané). Takže jsem rád, že odpovědné orgány a osoby,které přechod po služební dřevěné stezce netolerují, začnou co nevidět aktivně rýpat podchod pod drahou ve směru Škvárovna. Jako levnější řešení se mi jeví postavit k přechodu dvě odpovědné a poučené osoby se žlutým praporkem a píšťalou, které by dispečersky zajišťovaly provoz v této destinaci. Nákladnost tohoto opatření lze řešit velmi úsporně. Pořízením několika občanů ze skupiny "homeless", kterým bude poskytnuto zdarma ubytování v jednom z mnoha nevyužitých a chátrajících objektů Českých drah. Souhlasil bych i s poskytnutím stravy, popř. krabice vína pro volný čas. Tato varianta by ušetřila i čas strávený s vyšetřováním případného úmrtí přecházejících, protože by to bylo na koho hodit hned a další ubytování a stravu by pak hradil stát.