1 Naposledy upravil: Viki (20.03.2012 17:48:21)

Téma: Nový územní plán

Tak to je bomba. Na to se musíte všichni podívat, abyste viděli, kde povedou mimoúrovňové silnice, vzniknou nové silnice, kruhové objezdy apod.

http://www.cesbrod.cz/item/verejna-vyhl … d?skinid=7

  Docela by mě zajímalo, kde na to kraj nebo město sežene v příštích letech peníze,  když nejsou nikde. A tuhle srandu svým laickým odhadem typuju tak na 6-8 miliard. smile

2

Re: Nový územní plán

Je to moc hezké, jen mi tam chybí letiště.

Born stupid? Try again!

3

Re: Nový územní plán

Dobrý večer,
mě to tedy donutilo se i zaregistrovat!

Je to opravdu bomba- okruh vede za domky, pěkně podél celého města, k tomu na návětrné straně města- to bude opravdu prima, až se to někdy ,,omylem,, postaví a budeme mít obchvat pro kamiony (protože kdo jiný by tudy jezdil opravdu netuším) přímo za domy a školou na návětrné straně!

Jinak letiště nepostrádám, ovšem heliport jsem hledala! Možná kdyby se místo toho obřího sjezdu z kolínské postavil, tak by to vyšlo nastejno! Jinak se mi to líbí, takový sjezd není snad ani z D1.
Panebože PROČ? Proč z města, kde se příjemně žije se musí dělat něco takového? Proč si budeme lákat tranzitní dopravu na hranici města?
To opravdu nechápu!

4

Re: Nový územní plán

Plán města je skutečně zarážející.Obchvat kolem rodinných domků-Toto město bývalo satelitem Prahy-klidné,plné zeleně a bez tranzitní kamionové dopravy.Později tato rada dovolila průjezd  městem a teď ještě takového..Co jsme komu udělali?Kdo to  plánuje a proč se toto nekonzultuje s obyvateli.Jediná útěcha je ta,že město nemá žádné peníze a snad žádná dotace se na něco takového nedají  získat.

5

Re: Nový územní plán

jako okruh na Rally Monte Česky Brod dost dobry
Jinak je to blbost
řešení odklonění kamionove dopravy z Brodu je jednoduchý..snížte prujezdnost pod mostem na Štolmiř a Kounice o pul metru a je klid..autobusi a hasici se tam vejdou a ty 10ti kolovy 35tunovy kramy nam už nebudou už ničit silnice

6

Re: Nový územní plán

No kamiony co tu jezdí ted-  to bude zlomek oproti tomu, co bude jezdit, až se tohle nedejbože někdy postaví. S politikou zpoplatnění dálnic a nikoliv silnic nižšího typu se bohužel můžeme dočkat jen toho, že budeme sloužit jako spojka mezi D1, kolínskou, R10 a D11. A zatímco jinde dělají zastupitelé vše pro to, aby se tomuto zabránilo (viz Říčany), tak u nás zastupitelé naplánují tohle!!!!! Ve jménu toho, aby se obyvatelů zkrátil dojezd domů o pár minut - tak z města k životu uděláme tranzitní zónu!

A spoléhat na to, že nebudou peníze- no nevím, nikdy nevíme, co bude za 10 let, jaká bude situace -a pokud to bude v územním plánu, tak kdykoliv může někdo na kraji rozhodnout a bude to!

7

Re: Nový územní plán

Vážení,

jedná se o návrh územního plánu, který zpracoval ateliér United Architect Studio, s.r.o. vzešlý z řádného výběrového řízení. V současné době se k návrhu vyjádřují dotčené instituce a samozřejmě také veřejnost. Pravděpodobně na začátek května bude svoláno veřejné projednávání, tak doufám, že se v hojném počtu dostavíte, neb tento plán opravdu ovlivní směr vývoje města na mnoho let dopředu.

Zastupitelé zatím nic neplánovali, pouze schválili návrh zadání, ve kterém byly zohledněné některé podněty od občanů. Po ukončení veřejného projednávání je bude čekat rozhodování o námitkách, které k návrhu přijdou. Následně pak bude zastupitelstvo města schvalovat nový územní plán jako celek.

K návrhu dopravního řešení bych chtěl jen říct, že hlavní komunikační tah ve směru jih - sever je veden východně od Liblic a částečně zasahuje do katastrálního území obcí Chrášťany a Přistoupim. V případě schválení územního plánu bude nutné zařadit tento návrh i do tzv. Zásad územního rozvoje Středočeského kraje a následně je také zapracovat do územních plánů dotčených obcí.

V návrhu územního plánu také zpracovatel navrhuje vést místní komunikace kolem celého města pro lepší dopravní obsluhu okrajových částí nikoliv pro účely tranzitu těžké automobilové dopravy.

S pozdravem a přáním hezkého dne

8

Re: Nový územní plán

Jakub Nekolný napsal:

K návrhu dopravního řešení bych chtěl jen říct, že hlavní komunikační tah ve směru jih - sever je veden východně od Liblic a částečně zasahuje do katastrálního území obcí Chrášťany a Přistoupim. V případě schválení územního plánu bude nutné zařadit tento návrh i do tzv. Zásad územního rozvoje Středočeského kraje a následně je také zapracovat do územních plánů dotčených obcí.

V návrhu územního plánu také zpracovatel navrhuje vést místní komunikace kolem celého města pro lepší dopravní obsluhu okrajových částí nikoliv pro účely tranzitu těžké automobilové dopravy.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Nejdřív mne to pěkně vyděsilo, ale po důkladnějším prozkoumání plánů to zase tak děsivě nevypadá, bydlím na okraji města a ta zmiňovaná místní komunikace na severu by mi vedla sto metrů od domu. Pokud by byl těžký tranzit sveden dopravním značením východně od Liblic, tj. že by kamiony nemohly kroužit v těsné blízkosti našich domů, odlehčilo by to centru města. Potěšilo mne, že byl zakreslen i podchod pod nádražím, přilehlá parkoviště, nová základní škola pro východní část města, školky a další. Rozhodně je to zajímavá vize, středočeská města rostou, stěhuje se sem spousta lidí za prací. Město potřebuje nejen další silnice, ale i občanskou vybavenost. Určitě doporučuju pořádně si plány prostudovat včetně legendy, ne se zaseknout na té silnici, jako se to stalo mně :-). Je v nich spoustu pozitivních nápadů, a tak nezbývá než doufat, že bude následovat věcná debata.

9

Re: Nový územní plán

Draka, souhlasím - ale vidím velké kdyby: co když se postaví jen část severní a západní - a východní ne? Je to, obávám se, celkem pravděpodobné, protože tato část musí projít, jak píše starosta, ještě katastrálním územím dalších dvou obcí! Takže pokud ony nebudou souhlasit, tak jediná cesta je cesta západní(severní).

Jinak ano, další občanská vybavenost je prima- např. návrh sportoviště u sídliště, další místo pro školu - to se mi moc líbí! A parkoviště u nádraží také, denně využívám to stávající i to je pokrok a je moc fajn.

Ale silnice je prostě velmi výraznou dominantou, bohužel se obávám, že nebezpečí je příliš mnoho -nemluvě o faktu, že velkorysé sjezdy a krouhové objezdy (tedy vhodné pro těžkou dobravu) jsou právě na západní straně. Východní, pokud jí schválí další obce a a pokud se někdy postaví, tak má sjezd skromnější. K čemu to asi povede kamiony? Tím, že se může realizovat jen část plánů a ne celek , tak nebezpečí kamionu za domem je pro mě pořád výrazné.

10

Re: Nový územní plán

Omlouvám se za nepřesnou informaci. V květnu proběhne tzv. společné jednání s dotčenými orgány a okolními obcemi, veřejné projednávání očekáváme až někdy ke konci letošního roku.