1

Téma: křižovatka u nádraží

Dneska jsem opět jela od nádraží autem.Já bych to zrdcadlo dala i k té zdi u výkupu.Tady zdá se mi trochu nepřehledné.Asi jsem jediná,ale nějak je to v tom trochu blbě vidět.

2

Re: křižovatka u nádraží

A taky se bez zrcadla blbě češe.

Born stupid? Try again!

3

Re: křižovatka u nádraží

Jste vtipálek.....:-))Ale já nebyla ta řidička,ale spolujezdec.A zprava od viaduktu se to asi opravdu blbě odhaduje.......

4

Re: křižovatka u nádraží

Tam by to chtělo malou okružní křižovatku a třeba se zvýšeným pojížděným středem.

5

Re: křižovatka u nádraží

Situační plán okružní křžovatky najdete na adrese http://www.cesbrod.cz/media/pdf/kruh.pdf
Co si vzpomínám (je to již 4 roky), tak byla problémem nutná demolice 2 domů a pak neochota financování ze strany kraje, v jehož majetku ul. Zborovská a Jana Kouly je. Zaměstnanci úřau, či pan starosta budou mít jistě aktuálnější informace.

6

Re: křižovatka u nádraží

Já zase slyšel, že tam nebyla dána stavební uzávěra, čehož využil majitel jednoho z těch domů, které byly plánovány zbourat, a zrekonstruoval jej, čímž zvýšil jeho hodnotu a tedy potenciální náklady na výkup, a že kraj nechtěl na toto navýšit finance...

7 Naposledy upravil: custom (26.05.2011 08:38:04)

Re: křižovatka u nádraží

Osobně dávám za pravdu, že zrcadlo umístěné na křižovatce je problematické a neposkytuje dobrou orientaci, zejména pokud jde o odhad vdálenosti a někdy i vůbec viditelnost přijíždějícího auta (zejména vozidla tmavé barvy), což je podle mého názoru způsobeno tím, že vozidla přijíždějí z tmavého podjezdu. Určitě kruhová křižovatka by byla dobrým řešením.
Předesílám, že patřím k řidičům, respektujícím dopr. předpisy. Neodpustím si však ještě malou poznámku na adresu 30km v Kollárově ulici, i když předpokládám, se na moji hlavu snese určitě sprška kritiky ze strany zastánců.  Domnívám se však, že to je nesmysl a pokud je to opravdu nezbytné, postačovalo by omezení na 40km. Řada řidičů se totiž ve své snaze být papežštější než papež, pohybuje pro jistotu rychlostí 25km. Případně se domnívám, že omezení by mohlo být řešeno dodatkovou tabulkou s vymezením času. Připadá mi totiž na hlavu jet 30km řekněme v 19 nebo 22 hodin.

8 Naposledy upravil: trautenberk (29.09.2011 14:15:48)

Re: křižovatka u nádraží

Dobrý den, tak byla schválena změna územního plánu, která počítá s demolicí protějšího domu č.p. 220, zřejmě i přes protesty majitelů. http://www.cesbrod.cz/media/pdf/zastup/ … .2011u.pdf
e to bod 2. Proto, aby se na tomto místě mohla vybudovar obří okružní křižovatka. Odhlédnu-li od nesmyslnosti takových megalomanských řešení, přijde mi neuvěřitelné, že v roce 2011 se takto válcují zájmy soukromého vlastníka, navíc, máme-li pravicou samosprávu. Nesouhlasím s tím, aby se ve středu města vytvořil kráter velikosti rampy pro UFO, abychom pokračovali v práci soudruhů a dál kousek po kousku ubourávali starou zástavbu Brodu, abychom se nechávali dopravou takto zotročovat. Doprava není hlavní problém Českého Brodu, hlavní problém je na první pohled viditelná zanedbanost a nevábnost, ne pár aut navíc. Jenom s kruhákem a autoatrádou nebudeme šťastnější a úspěšnější a nebudeme si žít jako na západě. Demoliční rány se mají zacelovat a ne město dále ukusovat, aby se dalo o 5 minut rychleji projet. Nehledě na to, že toto je snad až příliš velký kruhák na to naše malé ježdění.Nevím, zda se mýlým, ale min. rozměry okružní křižovatky je d = 25m a ve specifických podmínkách i míň a také záleží na podobě středového kruhu, viz z literatury toto:"Miniokružní křižovatka. Nelze-li dodržet minimální rozměry malé okružní křižovatky (zejména vnější průměr D=25m, nejméně 20m) je možné v odůvodněných případech omezit ojedinělý průjezd rozměrných vozidel buď zákazem jejich vjezdu (s vyznačením objízdné trasy), nebo střední ostrov úplně vypustit a vyznačit způsob kruhového objezdu osobních vozidel a současně zamezit jejich přímému průjezdu zvýšenou kruhovou plochou, tzv. plně pojížděným středním ostrovem pro výjimečný průjezd rozměrných vozidel, které přes zvýšený a nerovný ostrov mohou přejet pomalou rychlostí. Užívané rozměry: 14m<D<22m, průměr d plně pojížděného ostrůvku je třeba odvodit z dispozice křižovatky tak, aby malá vozidla nemohla projet přímo ><22m, průměr d plně pojížděného ostrůvku je třeba odvodit z dispozice křižovatky tak, aby malí vozidla nemohla projet přímo."
Uplně kategoricky nesouhlasim s tim, aby kvůli dopravě a nějaké betonové krávovině zmizel jediný dům. Jediná koruna do výkupu jediného domu jsou vyhozené peníze. A když už mermo mocí kruhák jako v Moskvě, mohl by, prosím, někdo objasnit, proč se raději nejedná se ZZN, aby si o kus posunuli váhu? anebo je to tím, že to je silná společnost, kdežto v podobě domkářů č.p. 220 je na druhé straně slabší partner?

9

Re: křižovatka u nádraží

Cože?? Tak doufám, že se radní co nejdříve vyjádří ke zbourání domu č.p. 220, jestli je to pravda. To aby se jinak bál každý majitel domu v Brodě, co radní zase napadne. Že by se třeba na místě jeho baráčku lépe vyjímal další kruháč apod. Taky už jsem osobně zjistila, že firmy můžou v Brodě skoro vše, ale na občana se pohlíží jako na póvl, co nemá právo do ničeho mluvit.

10

Re: křižovatka u nádraží

M. Fokt má pravdu , tak to skutecně bylo !!!