1

Téma: Vypouštění vody na silnici?

Dobré nedělní odpoledne,

měl bych dotaz na místní legislativní znalce. Je nějak zákonně či vyhláškově upraveno vypouštění vody vyčerpané např.ze sklepa? Dnes okolo 14.hodiny jsem jel na kole ze škvárovny směr centrum města, a z druhého domu směrem od křižovatky u Karmy nahoru v Klučovské ulici měli na silnici vytaženou velkou hadici a vypouštěli z ní vodu. Ta samozřejmě tekla dolů na křižovatku, a když jsem se o nějakou půlhodinu později touž cestou vracel, byla už (snad kvůli přesycenosti kanazlizace z toho včerejšího děště) na křižovatce slušně rybníkovatá louže. Chtěl bych se proto zeptat, zda takové počínání je legální, neb nejsem v tomto směru odborníkem.

2

Re: Vypouštění vody na silnici?

Tak že by ani na OŽPZ nevěděli? Paní Tučímová zde včera byla a žádná odpověď...

3

Re: Vypouštění vody na silnici?

Pane Fokte, reaguji na dotazy, které se týkají mé pracovní náplně (odpady, ovzduší). K tomuto problému nejsem kompetentní.
Kompetence - odkaz níže
http://www.cesbrod.cz/item/budova-names … -prostredi

Ilona Tučímová, MěÚ Český Brod, OŽPZ

4 Naposledy upravil: Michal Fokt (13.04.2010 15:51:16)

Re: Vypouštění vody na silnici?

Dobrá, děkuji za info, já jsem to napsal tak jsem napsal proto, že jste (kromě pana Vodičky) jediná z OŽPZ, kdo sem chodí, a protože vodu čerpanou ze sklepa jsem pokládal za odpadní vodu, kor když teče do kanálu.

5

Re: Vypouštění vody na silnici?

Tak jen pro vaši informaci:
zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů
§ 2 Působnost zákona
(1) Zákon se vztahuje na nakládání se všemi odpady, s výjimkou
a) odpadních vod,
b) odpadů z hornické činnosti a činnosti prováděné hornickým způsobem ukládaných v odvalech, výsypkách a odkalištích,
c) odpadů drahých kovů,
d) radioaktivních odpadů,
e) mrtvých lidských těl včetně mrtvě narozených těl a potratů, částí těl včetně amputovaných končetin a orgánů a ostatků,
f) konfiskátů živočišného původu,