Český BrodOficiální stránky města

Královský Brod 580 let

Aktuality - Z města

Oznámení - Lov volně žijících zdivočelých holubů

Město Český Brod upozorňuje občany a chovatele holubů, že v neděli 7. února, 14. února a 28. února 2016 vždy v čase od 15:00 do 18:00 hodin proběhne lov volně žijících zdivočelých holubů  (případné změny budou oznámeny). LOKALITY ve městě: náměstí - okolí kostela, radnice, školních budov a sokolovny, areál nemocnice a okolí, okolí ZZN a SOŠ v Liblicích.

Zápis ke stažení z prvního dne lovu zde zápis 1 holubi1.pdf 142 kB

Zápis ke stažení z druhého dne lovu zde zápis 2 holubi2.pdf 69 kB

09.02.16 Z města

Komentáře:

  1. [1] hanka cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Doufám,že případné postřelené kusy budou ihned zlikvidovány.Aby to nebylo jako posledně,kdy se tu zranění holubi vláčeli ještě několik dní a dlouze umírali!

    30.01.16, 15:27:34
  2. [2] ilf ip-37-188-232-172.eurotel.cz

    No konečně. Už to nebylo k vydržení. Děkujeme.

    01.02.16, 05:56:45
  3. [3] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Promiňte,co nebylo k vydržení?To,že v Brodě lítají holuby?Nebo jiné ptactvo?A volně pobíhající psi,kteří se....,kde se dá vám nevadí?

    01.02.16, 06:11:06
  4. [4] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    To rozhodně není o psech, ale o jejich majitelích, bohužel.....

    01.02.16, 13:32:19
  5. [5] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Dobře.Ale co vám vadí na holubech?Že létají?To zas budou jatka!A budou nám zase padat broky na hlavu?Jako posledně?Mě zase vadí to střílení.Vždyť kolik jich trefí?
    Jinak ,když to není o psech,tak trestat majitele.A tvrdě!

    01.02.16, 18:04:13
  6. [6] ilf ip-37-188-234-155.eurotel.cz

    ad XXX - ještě mi žádný pes nepodělal kočárek a kabát. A o zdravotním hledisku se nemá cenu bavit.

    02.02.16, 06:40:31
  7. [7] Martin exit1.torproxy.org

    Je celkem škoda, že se místo střílení raději nepořídily mechanické zábrany na římsy a další místa sletů našich létajících kámošů. Takhle si za dva/tři roky užijeme zelenou show znovu.

    02.02.16, 07:29:32
  8. [8] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Pro ilf-zdravotní rizika zas nebudeme naceňovat.Koli lidí onemocní tím,že něco přenese holub?Nebo na ty výkaly saháte?Mně nepo... ještě ani jednou.Zas nám se.... na prádlo na šňůrách jiní ptáčci.Ti holubi zas tolik nemocí nepřenášejí.Většinou jsou to nemoci přenosné mezi ptactvem.Ale to přenášejí i jiní ptáci.A ty psí výkaly-sice vás nepodělaji,ale můžete do toho kdykoliv šlápnout.V Brodě běžná záležitost.Nebo vás volně běžící pes pokouše.Bohužel-stalo se mi.

    02.02.16, 07:59:11
  9. [9] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Jinak bych doporučila všem rýpalům aby si přečetli na IFAUNĚ diskuzi a zadali si tam do hledání název věžáci.Aby jste viděli,co k tomu říkají holubáři.

    02.02.16, 08:07:26
  10. [10] martin tor-proxy-readme.cloudexit.eu

    Co mění diskuse na IFAUNĚ, že občasné sestřelování holubů je méně účinné před nějaké komplexnějším řešení? Taky nechci plné město holubů, ale tahle myslivecká show není řešení.

    02.02.16, 20:41:59
  11. [11] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    To byla reakce na "ilf".Na přenos nemocí atd....
    Samozřejmě ta myslivecká show řešení není.Mimochodem-je takový odhad,kolik stojí sestřelení jednoho holuba.Je to dost.Při počtu střelců,materiálu a střelených holubů to vychází na cca neuvěřitelných 500kč za kus.A za to by se dalo pořídit nějaké zábrany,aby zde neusedali.Když se těch holubů střelí třeba pouhých 20 za jednu akci.

    03.02.16, 06:49:34
  12. [12] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Střílení holubů není určitě systémové řešení, ale zábrany na římsy? Tak to musíte dát na všechny domy a objekty ve městě, holubi prostě přeletí tam, co mají možnost.A co vycvičení dravci? Každopádně, když radnice něco dělá je to špatně, když nekoná je to taky špatně....

    03.02.16, 12:12:30
  13. [13] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Mají vybrané střechy,na které sedají.Nejdou na každou.Třeba k nám si nesednou.Ale u sousedů sedají.K nám nejde ani jeden.Pouze občas tam přistane nějaký "pošťák",ale ten jde spíš na balkon.A u sousedů se usadili po posledním "honu" na holuby.Od té doby tam i hnízdí.
    A proč je permanentně neodchytávat?Víte,co by za to dali chovatelé dravců?
    Nehledě na to,že jsou mezi těmito holuby i kroužkovaní.

    03.02.16, 12:22:14
  14. [14] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Pokud k vám na střechu nesedají dnes, neznamená, že k vám nebudou sedat až budou na ostatních střechách namontované přípravky. Odchytávání je také možnost, ale už vidím chovatelé dravců, jak je využivají....Pak následuje likvidace odchycených holubů. Teď jde o to, jaký způsob zvolit vzhledem k nákladům.

    03.02.16, 12:53:48
  15. [15] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Volila bych to menší zlo-odchyt.
    Proč by je chovatelé dravců nevyužili?A čím myslíte,že krmí své svěřence?
    Pokud se vám nabízí otázka o zdraví těch odstřelených holubů,pak vězte,že věžáci jsou nejzdravější populací holubů.Stejně jako ostatní ptactvo.
    Jaké jsou náklady na odstřel?Při dnešní ceně brokových patron?Kolik si ti "bouchalové"naúčtují?
    Pak taky likvidace postřelených kusů.Protože bezprostředně po tom odstřelu je těžko někdo dohledává.A kolik dní se tu potom válejí tělíčka holubů,ne-li ti postřelení nešťastníci,stále přežívající.

    03.02.16, 13:36:28
  16. [16] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Nejvhodnější bude určitě i z hlediska veterinárních opatření určitě odchyt.Střílení nic nevyřeší.Taky záleží na kvalitě střelců a jejich schopností se trefit.

    03.02.16, 15:44:03
  17. [17] Nekolný Jakub, Bc. vmvidomino.cesbrod.cz

    Náklady na odstřel a následnou likvidaci jsou odhadovány na částku 40 - 50 tisíc korun při při podobném počtu jako před třemi lety (1150 holubů). Zápisy z lovu roku 2013 jsou k dispozici zde: http://www.cesbrod.cz/item/zapis-o-provedeni-lovu-zdivocelych-holubu...

    03.02.16, 16:00:46
  18. [18] martin exit1.torproxy.org

    Tak zápisy z lovu jsou fajn. A ti chcípající ptáci několik dní poté tam určitě jsou zmínění také. Chce to prostě nějaké trvalé řešení, nebo trvalejší. Tohle je pravidelně se opakující nedostatečná náhražka. Netvrdím, že zábrany na římsách to vyřeší. Ale poslední vyhnání holubů ve směru ke škole v Žitomířské, kde v poklidu nabírali na síle, aby opět ovládli Brod, taky asi není řešení. To s nějakým dravcem mi nepřijde marný nápad.

    03.02.16, 19:27:39
  19. [19] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Jenže ten dravec by musel být na místě trvale.Jinak je to bez efektu.A předpokládám,že větší dravec nebude kosit jen holuby.

    03.02.16, 19:32:59
  20. [20] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    A co zjistit,kde to nejvíc hnízdí a to místo zabezpečit a umožnit nějaký přístup,aby se mohli třeba odebírat a likvidovat rovnou snešená vejce.Udělat takový městský holubník.Kde se to na místě bude rovnou redukovat.
    Anebo umožnit našim menším dravcům,aby se usadili v těch místech.Máte vidět,jak do holubů "střelí",když se objeví byť jen malý krahujec.Ptactvo jak zaslechne křik jakéhokoliv dravce,tak se klidí.

    04.02.16, 09:05:43
  21. [21] ilf 137.105.broadband6.iol.cz

    W. Shakespeare - Mnoho povyku pro nic.....
    xxx - napište nějakou knihu o nápadech na likvidaci holubů, bude to trhák.
    Jinak dík za úsměvné dopoledne, ještě teď se směju.

    04.02.16, 11:58:41
  22. [22] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    ilf-tak se dneska jdete bavit?Za půl hodiny vám to vypukne.Běžte do první řady.........:-(

    07.02.16, 14:36:07
  23. [23] transcendentní filozovická otiaska 217.111.75.13

    Nechápu pojem "volně žijící zdivočelý holub" - to znamená že existuje i nějaký "volně žijící nezdivočelý holub"? Ten zdivočelý byl v minulosti domácí a pak utekl a zdivočel? Jak se pozná holub zdivočelý od nezdivočelého? Nezdivočelý má kroužek? A pak když ho milovník a opatrovatel divoké zvěře zabijí střelou z pušky, jak takový ochránce divoké přírody pozná že střílí zdivočelého nehodného holuba nebo řádného nezdivočelého jedince, který má řádně vyplněný kroužek na nožičce? A jak pozná, že nestřílí zrovna nějakého chráněného dravce? Třeba ty nádherné sovičky (či co to bylo), co se loni asi měsíc povalovali mrtvé u věže u kostela na náměstí? Mají dostatečně silné brýle na takový lov? Chápu že ochránci zákona nemohou zřejmě ze zákona vystrčit zadnici z auta, protože je jinak než v autech člověk nepotká, ale co ochránci divoké zvěřě? Nebyli z toho smutní že nemohou střílet ve městě i něco dalšího než zdivočelé holuby? Nad tím si lámu hlavu celý den....

    09.02.16, 16:27:28
  24. [24] XYZ ho231.net.msc-net.cz

    Absolutně souhlasím s tfo. To, co děláte je neskutečná sviňárna. Pár zamindrákovaných "lovců" si zabouchá do hejna holubů. Úžasné! Je mi z vás zle.

    09.02.16, 17:14:15
  25. [25] XYZ ho231.net.msc-net.cz

    ad ilf. Jde jenom o živé tvory. Ale bacha, kabát!

    09.02.16, 17:20:18
  26. [26] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Je to tu zase.U nemocnice mrtvý holub,krvavé peří ještě v úterý ráno.A zbytky od patron se tam povalují dodnes!!!To si to po sobě neseberou?
    U školy(myšárna)-umírající ,postřelení holubi.Hnus.

    10.02.16, 07:06:32
  27. [27] XYZ ho231.net.msc-net.cz

    Možná by úklid tělíček mrtvých holubů mohl provést pan Nekolný Jakub, Bc.

    11.02.16, 21:19:53
  28. [28] Mirek 16.55.broadband10.iol.cz

    pro xxx a XYZ
    Úklid vyskytujících se holubů na chodnících, komunikacích a veřejných prostranstvích provádějí průbězně pracovníci TS, to platí i před nemocnicí nebo u myšárny.

    12.02.16, 14:55:52
  29. [29] XYZ ho231.net.msc-net.cz

    Holubi by měli být mrtví hned po střelbě pánů myslivců. Ne, aby umírali ještě další týden! Vaše regulace hraničí s týráním zvířat. Otázka na příslušná místa bude nejspíš na místě.

    12.02.16, 21:43:07
  30. [30] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Případně ihned dohledáni a usmrceni příslušným způsobem.Zas jsem jich včera viděla poraněných několik........
    Příslušný orgán už to řešil i před třemi lety.Co je upozornit opět letos?

    13.02.16, 08:44:14
  31. [31] Mirek ho245.net.msc-net.cz

    Záleží, zda se střelec trefí. To už pracovníci TS neovlivní. O jaké regulaci zde píšete?

    13.02.16, 14:40:17
  32. [32] martin 94-26-140-150.arbital.ru

    Čte někdo ty myslivecké zápisy? Jak je možné napsat "Během akce nedošlo k porušení bezpečnostních pravidel" a zároveň "Ojedinělé stížnosti ze strany občanů byly vyřízeny na místě"? Kdo to řešil? Předpokládám PČR, tak snad jsou k tomu patřičná podání vysvětlení. Kde jsou? Myslivci nemají co provádět správní úkony. Díle se tam píše "Těla ulovených holubů byla zlikvidována v souladu s veterinárními předpisy". Tak jak je možné, že se ve městě našli umírající holuby další dny? A jak chápat větu "že v centru města se vyskytují pouze malá hejna holubů v celkovém počtu cca 90 ks." To jako 90 holubů nebo 90 hejn?

    14.02.16, 13:09:56
  33. [33] Pavel K 80.250.30.196

    A toto vymyslel kdo? Co budeme střílet příště? Děti? Kočky? Prosím, kam máme hlásit nález postřeleného a trpícího zvířete?

    14.02.16, 15:13:29
  34. [34] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Všeobecně tuto akci nahlásit na OVS KOLÍN.Jinak Pokud můžete pomozte nebo zavolejte TS Český Brod.Kam jinam?Nebo i sám pan starosta?Že by?
    Už to zase vypuklo.

    14.02.16, 15:20:45
  35. [35] martin exit1.torproxy.org

    Brod se opět dostal do televize :-) Proč zas pro takové téma?

    14.02.16, 19:57:40
  36. [36] Petra Nachtigalová nat127-v900-cs.tfnet.cz

    Nechápu proč takovým způsobem holuby likvidují :-( Je snad i jiný způsob!!!Vím,že ničí památky atd ale tohle je opravdu kruté.

    14.02.16, 20:02:25
  37. [37] Hladová Libuše 14.15.broadband15.iol.cz

    Zítra bude ve školní jídelně výborný holubí vývar, přijďte si pochutnat.

    14.02.16, 20:03:05
  38. [38] MarBen 85-207-18-54.static.bluetone.cz

    Nejdříve jsem si myslel, že je to nějaká televizní kachna, ale nakonec se ukázalo, že je to skutečnost. Popravdě jsem si doteď myslel, že něco takového není z bezpečnostních důvodů v centru města možné. Opravdu tím není porušen žádný zákon?! Proč nebyl využit klasický odchyt?

    14.02.16, 20:08:34
  39. [39] Beruška cbrod.bmb-green.cz

    Jen malý dotaz....to slovíčko "holuby" u odkazu na zápis, je myšleno jak?V jakém pádě to prosím je?S tím ypsilonem to poněkud mate :-D.

    14.02.16, 22:44:02
  40. [40] Pavel K 80.250.30.196

    Jen pro Vaše info:
    https://www.mesto-bohumin.cz/cz/zpravodajstvi/novinove-clanky/30210-do-plynu-s-nimi-holubi-jsou-zbytecne-a-barbarsky-vrazdeni.html...

    15.02.16, 00:41:16
  41. [41] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Prý to bylo v televizi.Opět jsem to neviděla.Na kterém kanále to bylo?Zkusím dohledat.

    15.02.16, 06:46:05
  42. [42] martin exit1.torproxy.org

    Včera v hlavních zprávách na Nově

    15.02.16, 07:02:43
  43. [43] Alois Eliáš proxy1.gov.cz

    Zcela zjevně došlo k porušení zákona na ochranu zvířat proti týrání a zákona o pozemních komunikacích.

    15.02.16, 13:58:55
  44. [44] martin tor-proxy-readme.cloudexit.eu

    Kde zápis z lovu 14.2. Nějak to trvá :-)

    15.02.16, 15:53:10
  45. [45] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Bohužel toto porušení bylo už i před třemi lety a nikdo s tím nic nedělá.

    15.02.16, 17:45:13
  46. [46] Beruška cbrod.bmb-green.cz

    Tak se nám Český Brod proslavil i v tv.Čím?Blbostí.Nebyly by opravdu lepší ty klece, pane starosto?Musí si opravdu ti pošahaní nimrodi mastit svoje ego právě u nás?Vždyť pomalu nevědí, jak ty flintičky držet a mávají s nimi do všech stran(bylo k vidění i včera odpoledne u tenisu).

    15.02.16, 19:55:46
  47. [47] Blanka ho242.net.msc-net.cz

    Opravdu zážitek když jdete z dětmi na procházku a přijdete v neděli odpoledne na náměstí, z auta vystoupí páni machři a začnou vám střílet brokovnicí nad hlavou... a za hlavou vám padají postřelení holubi na zem.Pane starosto,měl by jste se trochu zamyslet!!!!!

    15.02.16, 20:14:34
  48. [48] Karel ip-86-49-18-141.net.upcbroadband.cz

    Hanba! Styďte se! Kvůli pár ušetřeným korunám děláte ostudu a nechutné divadlo.

    15.02.16, 20:15:58
  49. [49] kolby cl086061158218.unet.cz

    Doufám že jste pánum střelcum uspořádal pořádnou oslavu za ten hrdinský čin. jen tak dál pane staroto!!!

    15.02.16, 20:26:28
  50. [50] Evžen Pospíšil 82.117.130.20

    Pro ty, co nemohou najít včerejší reportáž: http://tn.nova.cz/clanek/drasticke-zabery-v-ceskem-brode-strileli-holuby-kolem-chodili-lide.html...

    15.02.16, 20:51:19
  51. [51] Vlastimil Kolář dynamic-194-228-32-178.ipv4.broadband.iol.cz

    A poč nezlikvidovat vedení Vašeho města.
    Jinak vážení občané Českého Brodu - můžete se stydět.
    Katolíci propagující homocentrismus.
    Ti holubi mají větší hodnotu než obyvatelé vašeho města.

    16.02.16, 02:27:56
  52. [52] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    No tak ve včerejší večerní reportáži na Nově byli obrázky opravdu nechutné.
    U nás na zahradě taky jeden holub takto padl a válel se v v křečích.A děti to viděly!Protože v tu dobu byly ještě na zahradě a holub jim padl téměř k nohám.A to bydlímě nějakých 100 m od nemocnice.Tak kam až ty broky doletěji,že.Bezpečnost na prvním místě!

    16.02.16, 06:38:57
  53. [53] lukas 77.104.214.246

    jsou to BARBAŘI nic jiného, jako odbor živ.prostředí páchá takové zvěrstvo.Malé děti procházející kolem se na ten masakr musí dívat co to s nimi asi udělá????Vy, tam na tom úřadě, měli byste se nad sebou zamyslet.

    16.02.16, 08:20:27
  54. [54] lukas 77.104.214.246

    vy, co jste tohle zvěrstvo schválili a vy,co tohle provádíte ,vám přeju přesně to stejny utrpení.Já bych věděl co s váma.

    16.02.16, 09:05:52
  55. [55] Jenda a171.lasconet.cz

    Děkuji vedení města Český Brod za dobře odvedenou práci a hlavně všem myslivcům :-) Holubi konečně zmizeli a nemusím se bát pověsit ven prádlo, aby nebylo posr.... nebo každý den umývat auto... bydlím u základní školy a domova důchodců a co přelétávalo z města sem na střechu tělocvičny bylo opravdu neúnosné a nechutné!!! Dal jsem si práci a holubi spočítal na střeše jich sedělo 375 (dalších 40 sedělo na naší plechové střeše - asi si dokážete představit co dělá holub za bordel na plechové střeše) mám i foto bohužel sem nejde přidat. Tedy ještě jednou děkuji, že posr... období a přenášení bordelu a nemocí skončilo :-)

    16.02.16, 09:07:01
  56. [56] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    A proč si Jendo střechu nezabezpečíte?Aby vám tam ptáci nesedali?U nás zase sedají hrdličky,vrabčáci,od jara potom i hřivnáči.A nepláču nad tím.Taky mi pos peřiny,když je dám na balkon.Ale s tím se musí počítat.A když si ukákne takový havran,to je teprve něco!To by nesmělo žít podle vás nic!A co ti pejsci,to vám nevadí?I když je to věc toho majitele psa,ale přeci.A kolikrát tu běhá pes bez dozoru.A nic se neděje.Dokonce nám tu kdysi pobíhal pes kamaráda našeho pana starosty.Ale s tím se nemohlo dělat už vůbec nic.A takový psí boban přímo u vrátek,to je taky úžasné.

    16.02.16, 11:24:48
  57. [57] abc 195.191.204.147

    Dekuji za dobře odvedenou práci. Jen by mě zajímal ten humánní odchyt od lidí co tu píší nesmysly - to jako odchyt do sítí, kde se budou holubi mlátit, lámat si nohy a křídla ??

    16.02.16, 11:28:17
  58. [58] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Ne.Chytá se do klecí.

    16.02.16, 11:44:52
  59. [59] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    A ta klec stojí cca 2000 kč a kapacita je 30 holubů.Ovšem musí se denně kontrolovat a případné odchycené kusy vybrat.

    16.02.16, 12:44:55
  60. [60] martin exit1.torproxy.org

    Zdá se mi, že již druhý den čekáme na myslivecký zápis. Copak? Prvně to bylo obratem a dneska váháme? Už se nenašla odvaha napsat, jak bylo všechno v pořádku?

    16.02.16, 14:00:00
  61. [61] Nekolný Jakub, Bc. vmvidomino.cesbrod.cz

    Děkujeme za Vaše názory. Při dalším vyhodnocení na ně bude brán zřetel. Dle vyjádření odboru životního prostředí bude o dalším postupu rozhodnuto nejdříve zítra, nejpozději pak do konce pracovního týdne. S velkou pravděpodobností poslední lov již neproběhne. Konečné rozhodnutí bude obsaženo i ve druhém zápise, který bude neprodleně (tedy nejpozději v pátek) zveřejněn i na stránkách města. K celé záležitosti se ještě oficiálně vyjádříme. Za Město a městský úřad Jakub Nekolný

    16.02.16, 14:27:56
  62. [62] martin exit1.torproxy.org

    Docela zajímavé věty "Děkujeme za Vaše názory. Při dalším vyhodnocení na ně bude brán zřetel." Myslel jsem, že ty zápisy shrnují reálný stav věci a ne souhrn názorů. A další lov nebude proč. Holubi jsou již zlikvidování? Pokud jde o mně, bylo by lepší práci dokončit, když už se začalo.

    16.02.16, 14:48:26
  63. [63] Jenda a171.lasconet.cz

    Lidi vy jste blázni buďte rádi, že pro Vás město něco udělalo :-) zajímavé v Sokolči proběhl odstřel holubů a předpokládám, že i v dalších městech jen o nich nevíme a nebyl žádný problém, ale bohužel nějaký přehoněný "aktivista" musel upozornit a vše medializovat v TV a tak jsou z toho akorát zbytečné oplejtačky. A jak to dopadne? Díky "přehoněným aktivistům a bláznivé babce v televizi" to byl poslední hon, který letos i do budoucna proběhne.... lidi vezmou v budoucnu odstřel do svých rukou... a pak jsem zvědav na co budete nadávat :-) vlastně na nic protože to nebudete ani vědět....

    16.02.16, 15:21:44
  64. [64] XYZ ho231.net.msc-net.cz

    ad martin. O jaké práci to práci to píšete? Pokud má mít práce užitek, má se dělat pořádně.
    Ten, kdo tuto akci pořádal, porušil několik zákonů a nějaká vyhláška města není zákonu nadřazena. Ostatně na plakátech ani nebyla uvedena. Udělali jste si pěknou ostudu.

    16.02.16, 15:30:59
  65. [65] martin 77-93-203-156.static.masterinter.net

    Jedno, copak se v Brodě jde zavděčit všem? A myslivci byli v televizi i minule, musíme mít nějaké městské tradice :-)

    16.02.16, 15:31:49
  66. [66] martin 77-93-203-156.static.masterinter.net

    XYZ, tak konkrétně jaké zákony byly porušeny a kým byly porušeny? Protože, byl-li nějaký zákon porušen, pak by PČR byla povinna konat. A stalo se tak?
    Ano, máte pochopitelně pravdu, že městká vyhláška není nadřazena zákonům.
    A co práce týče, mluvím o tom, že když už město začali letos holuby likvidovat pomocí myslivců, tak to snad dodělají a ne že se po jedné, dá se říci tradiční reportáži na vše vykašlou.

    16.02.16, 15:35:31
  67. [67] Jenda a171.lasconet.cz

    třeba se na nic nevykašlali a myslivci byli natolik úspěšní, že už není potřeba střílet? Co se zamyslet i nad touto variantou....? :-) popřípadě ústupek proti "přehoněncům" a "aktivistům" to se nikdo nedoví :-) každopádně jestli je TV tradice, tak doufám, že to bude i příští rok :-) pozvu TV NOVA domů, aby natočili i druhou stránku proč se to dělá...

    16.02.16, 15:45:52
  68. [68] martin 77-93-203-156.static.masterinter.net

    Je pravda, že psali, že zbývá 90 holubů (nebo hejn), to mohli zvládnout a dalších akcí netřeba :-)

    16.02.16, 15:51:15
  69. [69] lukas 77.104.214.246

    Dotyční, co tady tuto barbarskou akci schválenou vedením města a jejím poskokům myslivcům, kteří si chtějí zvýšit své ego schvalují si vůbec nejsou schopni uvědomi, že holubi tady byli daleko dříve než lidé samotní.Co se nějaké domnělé nákazy týká, tak je to naprosto zvrácená představa, kolik nakažených lidí chodí jen tak po ulici a ani o tom nevíte.Dříve se nakazíte žloutenkou nebo HIV proboha.Pokud by byla jen z části pravda, jak to zdůvodnuje MÚ tak už tady nikdo z nás není.Jiní si stěžují na trus, vy nevykonáváte potřebu????Holubi wc nemají.Co kdyby vám, co tuto barbarskou akci schvalujete někdo jen tak zastřelil,otrávil např.vašeho psa, jelikož se někomu nebude líbit, že chodí po jeho pozemky a koná potřebu??To byste říkali do prdele co??Takoví, kteří tento masakr, který mj.vidí i děti a ve spoustě případů to na nich zanechává následky,schvalují, nepatří do kultivované společnosti. Vidíte jen sami sebe a vaše blaho.Měly byste si něco takového okusit asi na vlastní kůži.

    16.02.16, 16:38:06
  70. [70] Jenda 119.47.broadband13.iol.cz

    Lukas :-) tak ty máš dost :-) myslivci asi poskoci nebudou město je objednalo a zaplatilo :-) děti vidí každý den horší věci než umírat holoubka na silnici a trauma z toho nemají (pc a TV udělá více trauma a děti stejně koukají na TV a hrají hry) :-) tak že hrát to na trauma dětí je nesmysl zkušený rodič si s tím poradí :-)

    co se týče řešení, že tu byli dřív a že nemají WC to opravdu rozesměje :-) ale asi je to Tvůj názor :-) snad není třeba slov :-)

    16.02.16, 17:52:08
  71. [71] lukas 77.104.214.246

    Jendo tebe bych si rád podal....jak jednoduchá tvá osobnost....ale asi ti moc nebylo dáno.Není to jen můj názor stačí si přečíst spoustu komentů at už tady či na soc.sítích pokud ti něco říkají.S tím wc trochu metafora ale jinak se to prostě napsat nedá.Jinak si asi měl dávat více pozor ve škole když nevíš že ptáci tady byli jedni z prvních a že člověk obecně zasahuje do prostředí at do flory nebo fauny.Myslím že děcka v předškolním věku řekněme asi moc nebudou mít zájem hrát brutální poč.hry a dívat se na různý horory v tv stačí jim pohled na to zvěrstvo co se momentálně ve městě děje a není podle mého dítě které by to nepoznamenalo.Hold omezenci se najdou všude že jendo??

    16.02.16, 18:05:25
  72. [72] Jenda 119.47.broadband13.iol.cz

    podal...? :-) opravdu nemam slov a o omezenosti si můžeme povídat :-) no nic tohle stejně nikam nevede :-) každý řekl svoje. Doufám, že se potkáme opět za rok na podobné diskuzi

    přeji příjemný večer

    16.02.16, 18:18:00
  73. [73] Evžen Pospíšil 82.117.130.20

    Video z televizních novin TV Nova z pondělí 15. 2. 2016 je zde: http://tn.nova.cz/clanek/televizni-noviny/televizni-noviny-15-2.html... - začátek reportáže cca 18:23.

    16.02.16, 19:37:07
  74. [74] martin tor-proxy-readme.cloudexit.eu

    Dnes (16.2.) opět na TV NOVA, to je zase obec slavná.

    16.02.16, 19:56:03
  75. [75] kt mem-185.47.220.43.jmnet.cz

    Jste hnusný svině, samou roztažeností už nevíte co byste ne/chtěli. Už aby byla válka zdechli jste všichni stejně jako ti holubi. Po vás ale nikdo ani neštěkne.

    17.02.16, 00:27:24
  76. [76] Nekolný Jakub, Bc. vmvidomino.cesbrod.cz

    Zvolený postup byl v souladu se Zákonem o myslivosti č. 449/2001 Sb., v platném znění, konkrétně dle § 41 Povolení lovu na nehonebních pozemcích, kde jsou zdivočelí holubi ve městech přímo uváděni viz http://zakony.centrum.cz/zakon-o-myslivosti...

    17.02.16, 09:09:04
  77. [77] Pavel proxyd01.csas.cz

    Město konečně udělá něco zlepšení situace ve městě a každej blP, co má do p*dele díru to musí kritizovat. A 90 % z kritiků stejně jen papouškuje názor, kterej jim naservírovala tévé h@vn@. OMG!

    17.02.16, 10:24:03
  78. [78] ilf ip-37-188-226-49.eurotel.cz

    Parafráze :" Když Pán přečetl některé příspěvky , hořce zaplakal."

    Prosím zamyslete se - Škodí přemnožení holubi? - škodí.
    Je jejich likvidace nutná?- je.
    Je v Č.Brodě nějaká jiná reálná, nefantasmagorická možnost jejich likvidace, než odstřel? -není.
    A myslíte, že dryáčnická NOVA ve svém vysílání neuveřejňuje horší krváky, které Vaše děti mohou vidět- i dopoledne ! ? A proč na místa střelby vodíte děti, když je akce předem nahlášená - abyste mohli farizejsky poučovat ? Takže když obec něco dělá , je to špatně a řádně ji osolíme, když nic nedělá, je to špatně taky.
    Nezlobte se, ale stále platí citát Karla Čapka " Kritik je ten, který by to udělal lépe. Kdyby to uměl . "

    17.02.16, 10:27:41
  79. [79] Beruška cbrod.bmb-green.cz

    Pro "ilf" - lidí je také plno a také mnozí škodí....co byste navrhoval?Nehledě na to, že holuby v některých částech města neuvidíte jak je rok dlouhý, a přesto se tam střílelo kdovínaco.Nechápu, proč je odchyt do klecí takový problém a co na té kleci stojí 2tisíce, když je to jen kus pletiva které vám může vytvarovat každý kutil.Vylezte už z té radniční řiti a smiřte se s tím, že ne vše, co váš guru činí, je ideální.

    17.02.16, 10:51:34
  80. [80] ilf ip-37-188-143-140.eurotel.cz

    Berušku si představuji jako milého tvora. A ejhle, k mému překvapení je tato hulvát !

    17.02.16, 12:19:34
  81. [81] martin exit1.torproxy.org

    Není to významné, ale proč se jeden myslivecký zápis jmenuje "holuby" a druhý "holubi". Je v tom nějaké skryté sdělení?

    17.02.16, 15:21:08
  82. [82] martin exit1.torproxy.org

    A ohledně zákona, to je fajn, ale myslivci mají i svoje předpisy a např u této otázky je taková zajímavá odpověď:

    Smějí myslivci střílet na soukromém pozemku v bezprostřední blízkosti objektu?

    Tazatel:

    Odpověď:
    Bezpečnostní pravidla pro střelbu nejsou upravena obecně závazným právním předpisem. Pouze pro členy ČMMJ platí myslivecký řád z 21. 10. 2000, který v bodech 45 a 47 (upravujících nejblíže Vámi popsanou situaci) uvádí: " 45. Při lovu se nestřílí ani nemíří ve směru, ve kterém by může dojít k ohrožení zdraví, života nebo majetku. Nebezpečný směr střelby je takový, kde v dostřelu použité zbraně jsou nebo mohou být lidé, zvířata, budovy, dopravní prostředky apod. Je nebezpečné střílet na zvěř na horizontu a v jeho těsné blízkosti. Dostřel broků činí zpravidla tolik stovek metrů, kolik milimetrů je průměr broků. Jednotná střela z brokovnice může doletět asi 1000 metrů, střela z malorážky až 1200 metrů a z lovecké kulovnice až 4000 metrů. 47. Střelec při střelbě bere v úvahu všechny okolnosti, které mohou ovlivnit bezpečnost střelby, a které může zjistit svými smysly. Zvýšená opatrnost je nutná zejména v členitém, nepřehledném a zarostlém terénu, při snížené viditelnosti, v lesních a rekreačních oblastech, v době sběru lesních plodin a v době zemědělských prací. Je třeba brát v úvahu možnost odrazu střely od zmrzlé nebo kamenité půdy, vozovky, ledu, případně od vodní hladiny a mokré louky, od kmenů a větví stromů, zvláště zmrzlých." Členové mysliveckého sdružení (nebo členové či zaměstnanci jiného uživatele honitby), kteří nejsou členy ČMMJ, jsou povinni myslivecký řád dodržovat jen v případě, že myslivecké sdružení (jiný uživatel honitby) jej převzalo jako svůj vnitřní předpis. Okolnost, že došlo ke střelbě na zvěř v zastavěném území obce je nerozhodná, podmínkou je jen, aby střelec i zvěř byli na honebním pozemku. Pokud by šlo o nehonební pozemek, musel by odstřel být samostatně povolen orgánem státní správy myslivosti po projednání s vlastníkem pozemku. http://www.myslivost.cz/Poradny/Pravni-poradna/strelba-v-blizkosti-objektu...

    17.02.16, 15:26:00
  83. [83] martin exit1.torproxy.org

    § 41

    Povolení lovu na nehonebních pozemcích

    (1) Vznikne-li potřeba jednorázově omezit nebo trvale regulovat stavy
    některého druhu zvěře, popřípadě i jiných živočichů (například
    zdivočelých holubů ve městech) na nehonebních pozemcích, povolí lov na
    těchto pozemcích na žádost jejich vlastníků, popřípadě nájemců nebo z
    vlastního podnětu orgán státní správy myslivosti. Povolit lze lov i
    mimo dobu lovu. Provedením lovu orgán státní správy myslivosti pověří
    uživatele honitby, v jejímž obvodu jsou nehonební pozemky, popřípadě
    uživatele nejbližší honitby, kterému také patří ulovená zvěř; v
    katastrálních územích, v nichž není žádný honební pozemek, pověří
    osoby, které mají platné lovecké lístky; ulovená zvěř patří těmto
    osobám. Orgán státní správy myslivosti v pověření stanoví podmínky pro
    provedení lovu, zejména určí denní dobu, zásady vzájemné koordinace
    postupu osob nebo omezení vstupu na hřbitovy nebo do chatových a
    zahrádkářských osad. Pokud se jedná o nehonební pozemky prohlášené
    orgánem státní správy myslivosti z důvodů bezpečnostních nebo
    vojenských (§ 17 odst. 2), provádí lov na těchto pozemcích organizace v
    oboru působnosti Ministerstva obrany. http://eagri.cz/public/web/ws_content?contentKind=regulation§ion=1&id=51914&name=449/2001...

    17.02.16, 15:31:29
  84. [84] Nekolný Jakub, Bc. vmvidomino.cesbrod.cz

    Ano, to se právě stalo. Město jako vlastník pozemků podalo žádost a orgán státní správy myslivosti vydal povolení s podmínkami průběhu lovu.

    17.02.16, 15:35:21
  85. [85] martin exit1.torproxy.org

    Nebo zkušenost odjinud: Ano, odstřel zdivočelých holubů v okolí města Žatce jsem organizoval já z pozice svých agend SSM a veterinární správy. Ovšem nevidím na odstřelu zdivočelých holubů nic exotického. Jako kluk jsem chodil s tátou a strejdou po Lounech a zdivočelí holubi se běžně redukovali brokovnicemi přímo ve městě. Městský úřad potom dal za každého uloveného holuba patronu. Já jsem to udělal tak, že jsem ve spolupráci s firmou, která nám v Žatci odchytává zdivočelé holuby na smlouvu rozjel akci ve spolupráci s okolními MS. Protože veřejné mínění panelákových ochránců zvířat je proti jakémukoliv odstřelu, prováděli jsme s majitelem ekofirmy dlouhodobá pozorování, kudy holubi pravidelně létají za potravou. Na tato místa, která se už nacházela v honitbách, byli postaveni myslivci s brokovnicemi a loveckými psy. Některá místa jsme si natypovali sami, některá si vytipovali sami místní myslivci. Pro jedno místo - výzkumný a kontrolní zemědělský ústav, oplocený areál - bylo vydáno povolení lovu na nehonebních pozemích. Akce se zúčastnil doc. Rödl z výzkumného ústavu potravinářského, s předstihem byla informována státní i městká policie, samozřejmě místní chovatelé holubů. Pro motivaci myslivců jsem zakoupil 2.000 ks trapových patron. Ve dvou časových sloupcích proběhl potom samotný odstřel. Bylo uloveno 235 spočítaných holubů, které potom v souladu s předpisy zlikvidovala ekofirma, současně proběhl odchyt holubů do klecí a současně zaměstnanci ekofirmy provedli odstřel vzduchovkami v jednom uzavřeném objektu. Počet ulovených holubů za den činil skoro 600 ks. Bez jediné stížnosti, ohlas na akci veliký, zemědělci v čele s Pájou ze Žíželek volají po jarním opakování akce, kdy holubi působí škody na čerstvě osetých kulturách. Na tom se pracuje, resp. je to o tom, zda ze své kapitoly budu moct uvolnit další peníze na patrony. Bezpečnost 100%, střílelo se daleko od města, na předem vybraných místech, kde byl zajištěn bezpečný výstřel, resp. žatecká skupina střílela na poli skoro 1 km za městem, žíželická skupina dokonce přímo v revíru ve stráních. Tímto byl zajištěn bezpečný dopad broků i ulovené zvěře, efekt 100%, zredukovat 600 holubů pouze odchytem trvá také 3 a víc měsíců, o nákladech nemluvě.http://www.loveckeforum.info/viewtopic.php?f=9&t=7926...

    17.02.16, 15:35:30
  86. [86] martin 77-93-203-34.static.masterinter.net

    To: starosta, proto to sem taky dávám. Jakkoliv se to může zdát nenormální, a nevíc jaké slovo zvolit z hlediska ochránců přírody vůči té zvěři, z hlediska práva to prostě košer je. Navíc, to samé bylo v Brodě před 3 roky, taky plno řečí (hlavně o trestních oznámeních) a co. Prostě to bylo v pořádku.
    Tedy závěrem, radnice měla odvahu to udělat, udělal. Nezbývá než ocenit starostu, že se to tady snaží i vystvětlit, avšak to je v Brodě občas marné dílo.

    17.02.16, 15:41:34
  87. [87] Nekolný Jakub, Bc. vmvidomino.cesbrod.cz

    http://cmmj.cz/Aktuality/Aktuality/Pravda-o-redukcnim-odstrelu-holubu-v-Ceskem-Brodu.aspx...

    26.02.16, 07:55:50

Přidejte nový komentář:



přihlásit Facebookem


Copyright © Město Český Brod, 2005-2017 | Přístupnost | Kontakty | Mobilní verze | Administrace | vývoj MyWebdesign.cz
Cesbrod
TOPlist