Český BrodOficiální stránky města

Královský Brod 580 let

Aktuality - Z města

Nelíbí se Vám kontejnery na křižovatce v Liblicích?

Na základě iniciativy liblických občanů Vás prosíme nejen o hledání jiného místa pro umístění kontejnerů v centru Liblic. Vítány budou i další názory či nápady na zlepšení prostředí v Liblicích. Vaše podněty předáme k projednání nově zřízené komisi pro místní části. V případě zájmu piště na nekolny@cesbrod.cz  nebo volejte na tel. 321612113.

16.12.14 Z města

Komentáře:

  1. [1] alois mail.karma-as.cz

    Líbí se vám náves s kontejnery a dost často odpadem rozsypaným kolem nebo by měla být náves chloubou a okrasou!? Nebo preferujete raději ušetření pár ke kontejnerům místo hezké a upravené návsi? Prosíme o podněty a návrhy "za hezčí horní náves".

    16.12.14, 15:27:25
  2. [2] Jan P. 217.198.broadband5.iol.cz

    Naučte lidi nebýt prasata a budete mít čisto.

    16.12.14, 17:27:28
  3. [3] xxx cdma-72-61.cust.vodafone.cz

    Ono to není jen v Liblicích.Třeba v centru Brodu je pěkná vozová hradba přímo u kostela.Je sice fajn,že přibývají kontejnery a že se budou třídit další komodity,ale někde je to jako pěst na oko.

    16.12.14, 19:17:36
  4. [4] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Dobrý den, pro Jan P. naprosto s Vámi souhlasím. Takhle se chováme my lidé. Kdyby po Českém Brodě nesbírala odpadky jedna paní z TS každý den pravidelně, na náměstí i 3x denně, tak to zde vypadá jak na skládce komunálního odpadu v Radimi. Co se týká vozové hradby u kostela, zpracovává se projektová dokumentace na získání dotace na podzemní kontejnery na náměstí včetně svozového vozu s rukou. Kontejnerů musí být více, jelikož je více vytříděného odpadu. Slušná je také částka od EKO-KOMU a firem, které kupují tento vytříděný odpad, 1,6 mil Kč za rok a navíc snížení poplatku za odpad pro občany v roce 2015 z 500 Kč na 468 Kč. Vše má totiž plusy a mínusy. Souhlas s přemístěním kontejnerů z návsi v Liblicích, těším se na návrhy a podněty. Hlavně musí být zajištěna docházková vzdálenost a musí to každému vyhovovat. Jelikož každý chce mít kontejnery co nejblíže, ale ne před svým domem:)

    16.12.14, 19:38:25
  5. [5] alois ho248.net.msc-net.cz

    asi je každému jedno jak to kolem něj vypadá.. lidé si po sobě neuklízí, odpad do kontejnerů hází jak to přijde-nepřemýšlí, že by se ho tam vešlo více kdyby krabice a PET lahve sešlapali apod., pak to kolem vypadá jak to vypadá...radu kam s kontejnery ještě nikdo nedal..školka je uy u plotu nechce, na kraji Liblic směr Lstiboř je zase komunikace SUSky...raďte!

    18.12.14, 18:05:27
  6. [6] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Dobrý den, máte pravdu lidé si po sobě neuklízí, to obstarávají pracovníci technických služeb, bohužel se někdy v kontejnerech na tříděný odpad musí prohrabovat a někdy objeví i poklady, naposledy mrtvou srnu nebo někdy směsný odpad. Zrovna dnes jsme volali MP do ulice Fr. Macháčka a jeden z místních občanů bude pozván za odměnu k přestupkové komisi:) ano velice těžká práce pro osádky svozových vozidel. Proto si jejich práce vážím a občanů, kteří vkládají tříděný odpad, tam kam mají. Těžko radit s umístěním kontejnerů v Liblicích, nejbližší místo jedině kousek od obchodu na místě bývalé autobusové zastávky, ale už slyším tu vlnu nevole.:)

    18.12.14, 19:14:23
  7. [7] alois ho248.net.msc-net.cz

    proč to nedat jako oficiální návrh, ale tam bydlí ing.Vomáčková :-)!? já mám také kontejnery u okna ložnice a neprskám :-), i když bych klidně chodila v rámci procházky ke kontejnerům dále...
    možná bych ještě navrhla na kraji ulice K Vysílači, pominuli tu šílenou silnici/nesilnici... asi pokaždé je to místo u nějakých domů...

    18.12.14, 20:25:49
  8. [8] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Můžeme to brát jako naše oficiální návrhy, necháme to probrat p. starostou a uvidíme, třeba to Ing. Vomáčkové vadit nebude. U silnice K Vysílači jsou pak kontejnery směrem k rybníku u bytovek, asi by bylo místo ideální i u školky, ale tam už byly, to asi nedáme. Doufám, že se vyjádří více lidí z Liblic, to si opravdu musí rozhodnout Libličáci..

    18.12.14, 20:40:12
  9. [9] Blare 67.9.broadband2.iol.cz

    Prostor by byl ve Lstibořské, před domem č.p. 100. Dům je dlouhodobě neobýván, zralý nejspíše k demolici a podél zdi je zarostlý travnatý pruh, vcelku prostorný. Od stávajícího místa je to pár desítek metrů, komunikace patří SUS, ale komu patří prostor mezi komunikací a plotem? Podle míry péče nejspíš nikomu, ale na kontejnery by byl dostačující. Nikomu by nepřekážely, dům je pustý, naproti je školková zahrada.

    18.12.14, 22:04:24
  10. [10] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    No mohl by to být další oficiální a rozhodně ne špatný návrh. Proberu to se starostou, ale co Libličáci, měli by se také vyjádřit, jestli to nebudou mít daleko:) Uvidíme

    18.12.14, 23:25:24
  11. [11] obyvatel liblic 88.146.156.15.nasnet.cz

    Souhlasím s umístěním kontejnerů do ulice Lstibořská (viz výše). A když už tu padla ulice K Vysílači....je nějaká šance, že tato ulice nebude vypadat jako tankodrom a lidé z bytového domu 233 a okolních domů zvládnou v tomto počasí dojít domů bez nánosů bahna? Děkuji.

    20.12.14, 12:07:44
  12. [12] Pruďas 46.254.broadband17.iol.cz

    A co takhle upravit(rozšířit) tento ostrůvek tak, aby kontejnery zůstaly na tomto místě, ale byly "uvnitř" a tudíž nebyly vidět? Těžko naleznete vhodnější místo, protože tento triangl je přesný střed vesnice s nejlepší dostupností. Stačil by dřevěný plůtek s popínavými rostlinami, jako ohrádka okolo nevzhledných kontejnerů. Zkrátka, aby na tomto místě zůstala zeleň(s ohledem na rozhled řidičů), a zároveň se jednalo o místo praktické, nenápadné a využité. Vnitřek ostrůvku samozřejmě dlážděný, osvětlený, s dostatečným prostupem pro vývoz kontejnerů a přechody pro chodce pro snazší přístup.

    20.12.14, 17:06:06
  13. [13] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Zajímavý nápad a myslím si i dobrý. S tou dostupností to vidím tak nejlépe, ještě by bylo vhodné místo po bývalé zastávce. Ve Lstibořské ulici je to místo už hůře přístupné pro Libličáky (i když mají kontejnerové místo v ulici Ke hřišti nebo u dětského hřiště, pro ulici Bylanskou a Školní je to prostě ideální místo. Ted to musí ještě někdo rozseknout:)

    20.12.14, 17:54:16
  14. [14] Ivana ho248.net.msc-net.cz

    Já bych byla pro návrh Pruďase. Není to špatná návrh.

    21.12.14, 20:12:54
  15. [15] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Důležité je pro kolik kontejnerů bude toto místo potřeba. I já jsem pro tento návrh, ale chce to, aby se k tomu návrhu vyjádřilo co nejvíce občanů, i když každý může mít jiný názor. Ale moc možností zde opravdu není . Upravení místa nebo bývalá zastávka.Asi by to chtělo zde uspořádat anketu, tak , jak se hlasovalo o znak technických služeb před několika lety.

    21.12.14, 20:28:33
  16. [16] Ilona Tučímová vmvidomino.cesbrod.cz

    Již před lety jsme navrhovali zakomponovat sběrná místa k reonstruovaným zastávkám, tak aby byla upravena, přístupná a zároveň z estetického hlediska přijatelná... Tehdy Odbor správy majetku města namítal, že projekty na zastávky jsou již hotové. Hledání vhodných lokalit je problém, pozemky by měly být v majetku města a umístění kontejnerů takové, aby nevadilo průchodu, průjezdu a nebránilo výhledu v křižovatkách. Stejně tak jsme chtěli již v loňském roce využít možnost podání dotace na podzemní kontejnery na náměstí. Problém je však v tom, že pod náměstím vedou chodby, je v památkové zóně a TS nedisponují potřebnou technikou k jejich vyprazdňování. Proto byl tento projekt odsunut a je nadále v řešení.
    Ilona Tučímová, MěÚ, OŽPZ

    22.12.14, 07:24:41
  17. [17] Míša z Liblic 88.146.156.15.nasnet.cz

    Návrh Pruďase mi přijde velmi dobrý, takže jsem pro. Zabili by jím dvě mouchy jednou ranou - kontejnery by zůstaly na svém místě a ještě by se střed vsi zvelebil. V případě druhého návrhu - přemístění do míst bývalé zastávky - si úplně nedovedu představit, kde přesně by kontejnery byly??

    30.12.14, 11:31:58
  18. [18] Ing. Miroslav Kruliš ho243.net.msc-net.cz

    Návrh Pruďase je vcelku příznivý, určitě to chce oslovit nějakého projektanta, který by i třeba zde na webovkách ukázal možnosti, jak by mělo uvedené místo vypadat, Zároveň je důležité, aby se k tomu vyjádřili občané Liblic. Místo je ve středu obce, dostupné pro občany, kteří nemají v blízkém okolí uvedené kontejnery, je zde i částečná možnost zastavení vozidlem. I zde je možnost napsat další místa, kam by se mohly doplnit další kontejnery a vytvořit další místo blíže dostupné občanovi. Sít kontejnerů je v současnosti v Liblicích na dobré úrovni. V místě bývalé zastávky v Liblicích by bylo možné umístit kontejnery přizpůsobením tohoto místa. Je to nejbližší místo a nejdostupnější k uváděnému a řešenému místu u telefonní budky, ale neříkám, že nejvhodnější.

    30.12.14, 13:11:05
  19. [19] alois ho248.net.msc-net.cz

    podobnou koncepci z nápadu Pruďase jsem již řešila u kontejnerů u dětského hřiště s panem starostou i za přítomnosti ing.Kruliše, když jsme řešili proč mají vozidla jedit dětem pod nosem-tam jsme to prozatím vyřešili otočením kontejnerů k silnici, aby se nerozjezdil vždy povrch alespoň nějaké zeleně Na nápad Město odpoví, že je k tomu potřeba projekt-jak zmiňuje Ing.Kruliš a že na to musí vyčlenit finance...a to se podle mě této úpravy brzo nedočkáme. proč nemít náves jak vždy byla-zelenou, rozkvetlou-ve městě také pořád všude cpe OŽP květiny, keře, .... dala bych kontejnery k bývalé zastávce, k plotu vlevo. mě také nevadí kontejnery "u hlavy" . Přijďte na veřejné zatupitelstvo Města někdy, tam se může něco probrat...

    04.01.15, 18:40:00
  20. [20] Ing. Miroslav Kruliš ho243.net.msc-net.cz

    dobrý den, nakonec vychází místo, kde jsou kontejnery nyní. Na místě bývalé zastávky ve stejné ulici by se místo muselo vydláždit, což by nebyl problém, ale mluvil jsem s paní Vomáčkovou, která tu bydlí a rozhodně s umístěním nesouhlasí.

    06.01.15, 09:40:58
  21. [21] alois ho248.net.msc-net.cz

    tak nám bylo hned jasné!!!! a proč by se muselo místo mimochodem vydláždit, když u dětského hřiště stojí kontejnery též na trávě!
    prosím o návrh koncepce úpravy tohoto místa na MÚ tak, aby alespoň bylo vzhledné..

    14.01.15, 20:01:19
  22. [22] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Veškerá místa, kde jsou kontejnery se buď projektově přizpůsobují (například nové místo v ulici V Chobotě) nebo se postupně vylepšují, aby na trávě nebyly- např. dvě místa Na Cihelně nebo hřbitově. Projekt úpravy místa v Liblicích to již není otázka na TS.

    14.01.15, 21:56:09
  23. [23] Petr Kostraba 93-153-18-233.tmcz.cz

    Dobrý den, pane Kruliši, mohu mít na Vás jeden dotaz? Jde o umístění kontejnerů. Mám je těsně za svým barákem, kontejnery jsou přímo nalepeny na zdi, nyní bych je chtěl nechat odstranit a to hlavně z důvodu, že se bojím kvůli požáru, ale i kvůli nepořádku. mám na to nárok? Je nějaký předpis ohledně bezpečného umístění kontejnerů. Nejedná se o Vaše město, jen mě zajímá jestli mi můžete poradit. Děkuji moc a s pozdravem Petr Kostraba

    25.01.15, 00:23:31
  24. [24] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Dobrý den, kontejnery se umísťují v rámci města, obce na taková místa, aby byly svojí dostupností (vzdáleností) dosažitelné co nejblíže pro občany, kteří zde ukládají tříděný odpad. Jak víte, třídění odpadu není dobrovolná činnost, ale je povinností. Umístění kontejnerů nesmí být na soukromém pozemku (pouze s povolením),pokud se umístí na pozemek ve vlastnictví města, obce, tak to odpovídá požadavkům. Určitě by ale kontejnery neměly být, jak píšete v těsné blízkosti nemovitosti soukromého majitele (píšete přímo nalepeny). Podobný případ jsme ve městě také řešili a z důvodu protipožárního opatření byly kontejnery přesunuty na bezpečnější místo. Určitě to řeší předpis a blíže by Vám k tomu mohl říct stavební odbor. Umístění stavby, věci na pozemku sousedícím s jiným pozemkem. Určitě bych se obrátil na Vaše vedení města, obce, nedělal bych žádnou partyzánštinu. Přeji hezký den

    25.01.15, 12:49:16
  25. [25] Petr Kostraba 93-153-18-233.tmcz.cz

    Dobrý den pane Kruliši, velice Vám děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Z vašeho příspěvku tedy vyplívá, že mám nárok na to, aby kontejnery byly odstraněny? Je to tak? Pán z města, který má kontejnery na starost mi napsal:V tomto případě se nejedná o trvalou stavbu případně jinou nemovitost, kterou nelze v jakémkoliv případě hrozby, či potřeby (např. jakékoliv údržby sousední nemovitosti) z místa dočasně přesunout. Všechny veřejné pozemky zpravidla sousedí s nějakým soukromým majetkem a z důvodů uváděných Vámi bychom kontejnery nemohli postavit prakticky nikam. Co se týče námitky nebezpečí požáru, je zde riziko zhruba stejné, jako například u automobilů zaparkovaných v ulici apod.
    Mohu Vás poprosit ještě napsat Váš názor k tomu co mi napsal. Jestli se mám obrátit na jeho nadřízeného? Mě totiž přijde, že si ze mě dělá srandu. Mnohokrát Vám děkuji za odpověď a s pozdravem Petr Kostraba

    28.01.15, 22:28:41
  26. [26] Ing. Miroslav Kruliš ho245.net.msc-net.cz

    Dobrý den, těžko mohu posoudit, jak se k Vaší věci staví úředníci nebo zástupci společnosti, která má kontejnery ve své správě. Nárok by tu byl dle mého názoru pouze v případě, kdy by kontejnery poškozovaly váš majetek nebo by Vám bránili v nějaké činnosti spojené s provozem vaší nemovitosti. Hledisko požáru je taktéž dostatečné. Podobný případ jsme řešili v Českém Brodě na náměstí, kdy byly kontejnery na veřejném prostranství, ale byly v těsné blízkosti soukromé zdi. Z hlediska bezpečnosti jsme je přesunuli na volnější místo, z důvodu protipožárních opatření. Je to otázka citlivého přístupu a domluvy, tak aby kontejnery nebránily občanovi v pohybu, aby nebyly umístěny v těsné blízkosti nemovitosti apod. Pokud jsou však na pozemku ve vlastnictví města, obce, těžko se dá domáhat změny. Jak píšu, je to individuální přístup ke každému místu. V Českém Brodě máme 86 těchto kontejnerových míst, takže paušálně změna není možná. Přesto mi pošlete na můj mail fotku tohoto prostranství, což mi ulehčí představu problému..

    30.01.15, 11:38:35

Přidejte nový komentář:



přihlásit Facebookem


Copyright © Město Český Brod, 2005-2017 | Přístupnost | Kontakty | Mobilní verze | Administrace | vývoj MyWebdesign.cz
Cesbrod
TOPlist